![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-12-2020
Skąd: Nakło nad Notecią
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 16v
Rocznik: 2001
Postów: 11
|
![]()
Witam jestem tu nowy i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie a mianowicie chodzi tu o Forda Mondeo MK3 2.0 16v 107kw problem jest taki że jak jest silnik zimny to wszystko jest ok ma moc nie faluje ani nic plelaczy się na gaz jest ok ale po osiągnięciu temp ok 90 stopni na gazie jak by mu zaledwie z 60 koni zostało i przy niższych obrotach szarpie na benzynie jest ok . Wymieniłem kable , świece , cewkę , filtr powietrza i odwiedziłem gazownika który podpiął kompa coś posprawdzal ale problemu z instalacją nie widzi... Na chwilę obecną mondeo pali ok 12l pb na 100km/h a gazy 8/9 na 100km/h proszę o pomoc * góry dziękuję
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Weź gazownia za łep niech sprawdzi jak instalacja zachowuje się przy jeździe bo ewidentnie coś w niej kuleje
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-12-2020
Skąd: Nakło nad Notecią
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 16v
Rocznik: 2001
Postów: 11
|
![]()
Ok sam osobiście go przewioze żeby widział co i jak ale zastanawia mnie to spalanie pb i lpg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Albo instalacja jest źle wysterowania albo filtr zapchany już po spalaniu widać że za małe dawki idą
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-12-2020
Skąd: Nakło nad Notecią
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 16v
Rocznik: 2001
Postów: 11
|
![]()
Witam
sam rozwiązałem problem winny jest reduktor lpg a gazior chciał mnie naciągnąć na nowe wtryski... hehe ale poradziłem sobie z tym tylko ze zabrałem sie za regeneracje tylnych zacisków bo nie było ręcznego i teraz tak zestawy do regeneracji zakupiłem na aledrogo i jest git wszystko działa tylko mam problem bo nie moge załozyc nowych linek bo wydaja sie za krótkie no chybe ze robie cos nie tak albo jest jakas regulacja naciagu ale od spodu nic takiego nie ma a wewnatrz pry dzwigni tez nic nie widze czym by mozna regulowac naciag... pomoze ktoś? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Odpocznij w święta
![]() Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-12-2020
Skąd: Nakło nad Notecią
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 16v
Rocznik: 2001
Postów: 11
|
![]()
odpoczywac to bede na emeryturze hehe a wracajac do tematu jak to załozyc zeby reczny działał jak powinien bo teraz jak juz sie uda załozyć linki to koła stoją w miejscu... brak mi juz pomysłów
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,208
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-12-2020
Skąd: Nakło nad Notecią
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 16v
Rocznik: 2001
Postów: 11
|
![]()
No pewnie jest bo pod spodem nie ma tam żadnej regulacji
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,208
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |