![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-08-2012
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Witam
Gdzie jest umiejscowiony regulator ciśnienia paliwa w Mondeo MK4 2.0 benzyna? Nie mogę go zlokalizować... Przy listwie wtryskowej go nie ma...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,883
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-08-2012
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Czy jest możliwość wymiany samego regulatora? Czy trzeba wymienić
cały korpus pompy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,883
|
![]()
Wg producenta wymienia się calosc ale zapewne da się korpus rozebrać. Co jest nie tak z regulatorem? W tych pompach czesto wypalaja się styki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-08-2012
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Już opisuje:
Gdy silnik jest zimny, po odpaleniu zaraz gaśnie. Po drugim rozruchu działa normalnie. Czytałem na forum o wypalonych stykach tylko tu coś mi nie pasuje, bo po drugim rozruchu czuć wyraźnie zapach niespalonej benzyny. Czyli wg. mnie zalewa silnik i jest za wysokie ciśnienie paliwa. W najbliższych dniach zmierzę jeszcze ciśnienie na listwie. Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale jednocześnie występuje zjawisko "zostawania" obrotów na ok. 2tys do 3 tys. .przez pierwsze parę minut jazdy. Później się uspakaja i samochód jeździ normalnie. Podmieniłem przepustnicę na inną i to samo. Może to ma związek z pompą, regulatorem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 01-03-2014
Skąd: Kwidzyn
Model: Focus MK2.5
Silnik: 1.8L 125PS
Rocznik: 2009
Postów: 504
|
![]()
Jeśli to 2.0 Duratec(pierwsze roczniki 2007/200Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to aktualizacja softu w ECU pomoże na te problemy.
Kilka takich przypadków już miałem i zawsze pompa była ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-08-2012
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Mój rocznik to 2008 i pewnie nic nie było aktualizowane. Jedynie radio navi.
Pewnie trzeba podjechać do autoryzowanego serwisu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 01-03-2014
Skąd: Kwidzyn
Model: Focus MK2.5
Silnik: 1.8L 125PS
Rocznik: 2009
Postów: 504
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-08-2012
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Witam
Jestem umówiony na wizytę w warsztacie który zajmuje się fordami na środę. Dam znać czy aktualizacja softu pomogła. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-08-2012
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Witam
Kolega Styber miał całkowitą rację. Pomogło wgranie najnowszego softu do ECU. Moje jeszcze było fabryczne 2008 rok. Jestem bardzo zadowolony, auto dostało nowe życie. Usterki ustąpiły tj. Dziś rano zapalił i nie zgasł. Zawieszanie się obrotów też ustąpiło. Samochód stał się jakby bardziej żywy Dziękuję za poradę. |
![]() |
![]() |