![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Jarosław
Zarejestrowany: 03-01-2020
Skąd: Łomża
Model: Fusion USA
Silnik: 2.0 energy
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]()
Witam wszystkich.Poszukuję informacji na temat regeneracji baterii w Fusionie Phev. Jaki jest koszt takiego zabiegu i jaki warsztat polecacie do dokonania takiej naprawy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,683
|
![]()
Pytania tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Warsztat Ford-Sławek, z którym współpracuję wysyłał do nich baterię od Fusione Hybrid do regeneracji i przyszła OK. Klient był zadowolony. W przypadku PHEV bateria jest większa i raczej trzeba się liczyć, że z autem ją tam trzeba będzie dostarczyć. Choć oczywiście można wymontować i zawieźć, bo żaden kurier jej nie weźmie ze względu na wagę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Jarosław
Zarejestrowany: 03-01-2020
Skąd: Łomża
Model: Fusion USA
Silnik: 2.0 energy
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]()
Dziękuję za odpowiedź, w między czasie obdzwoniłem kilka serwisów (ten podany też) dowiedziałem się że baterii tych się nie regeneruje tak jak np w toyocie a ogniwa można wymieniać. Druga sprawa ze te serwisy nie miały jeszcze do czynienia z bateriami od wersji Energi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,683
|
![]() Cytat:
Tak więc coś w tej opowieści się nie zgadza... Ponadto - o co chodzi z tym zestawem baterii? Jaki jest powód szukania wymiany/regeneracji? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::amateur
![]() Imię: Jarosław
Zarejestrowany: 03-01-2020
Skąd: Łomża
Model: Fusion USA
Silnik: 2.0 energy
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,683
|
![]() Cytat:
Przy pomocy IDS można dokonać sprawdzenia stanu wszystkich cel baterii. Dostaje się tabelę ze wszystkimi celami i informacją o naładowaniu poszczególnych cel i ich stanie. BTW - to, że odpala się silnik spalinowy nie jest jakoś niepokojące. System sam zarządza kiedy się ma odpalić. Nie należy na to zwracać żadnej uwagi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 04-09-2019
Skąd: Kraków
Model: Mondeo (Fusion)
Silnik: Hybryda
Rocznik: 2014
Postów: 37
|
![]()
Ja wymieniłem całą baterię ale w HEV czyli przynajmniej dwa razy tańsza jest, koszt 4 000 zł już z wymianą. Moje auto w ogóle nie odpalało i stało bardzo długo. Firma która mi to zrobiła to HybridCare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,683
|
![]() Cytat:
Ta bateria z HEV wysyłana przez Ford Sławek także była "głęboko rozładowana" (poniżej dolnego progu dopuszczalnego) i została zregenerowana bezproblemowo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 04-09-2019
Skąd: Kraków
Model: Mondeo (Fusion)
Silnik: Hybryda
Rocznik: 2014
Postów: 37
|
![]()
A jaki to koszt był wymontowania, odesłania, zregenerowania i zamontowania znów ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,683
|
![]()
Z tego co wiem to za regenerację firma z powyższego linku bierze ok. 1.000zł.
Wymontować i zamontować można sobie we własnym zakresie. Nie jest to "rocket science". W 2 "chłopa" baterię HEV wyjmuje się bez żadnego problemu. Gorzej jest z transportem - trzeba to wysyłać na palecie i znaleźć kuriera, który wozi palety ok. 100kg. Z PHEV było by trudniej - w zasadzie trzeba mieć mały podnośnik (dźwig) do wyjęcia baterii PHEV tylnymi drzwiami. Drzwi oraz tylną kanapę też trzeba demontować do wyjęcia baterii PHEV. Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 30-05-2020 o 12:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
bateria , fusion |
|
|