![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-01-2013
Skąd: 3city
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Diesel 180KM
Rocznik: 2018
Postów: 7
|
![]()
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Witam Czy ktoś z forum ma możliwość zdobycia informacji co wchodzi zakres akcji serwisowej? Niestety mój Ford Focus Ecoboost 1.6 się załapał z 2013 roku Ostatnio edytowane przez SRS ; 23-02-2018 o 21:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-06-2009
Skąd: Poznań
Model: Focus III FL
Silnik: 1,0EB 125KM
Rocznik: 2015
Postów: 868
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-06-2009
Skąd: Poznań
Model: Focus III FL
Silnik: 1,0EB 125KM
Rocznik: 2015
Postów: 868
|
![]()
Można sprawdzić w ETIS po numerze VIN czy nas to dotyczy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 23-07-2017
Skąd: Ruda Śląska
Model: Grand C-Max
Silnik: 1.6 EcoBoost 182KM
Rocznik: 2011
Postów: 95
|
![]()
Jest mój vin...
Trza się będzie umówić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Sprawdziłem kilkanaście tych nr i wszystkie 1.6 ecoboost
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 23-07-2017
Skąd: Ruda Śląska
Model: Grand C-Max
Silnik: 1.6 EcoBoost 182KM
Rocznik: 2011
Postów: 95
|
![]()
No bo akcja dotyczy właśnie 1.6 EB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-12-2016
Model: Ford Kuga MK2 FL
Silnik: 1.5 150 koni
Rocznik: 2018
Postów: 118
|
![]()
Dobrze że ja mam 1.5EB i nie muszę się ciągać po serwisach
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-10-2010
Skąd: Warszawa
Model: VW T-Cross
Silnik: 1.0 115KM
Rocznik: 2019
Postów: 215
|
![]()
Heh od kilku lat silnik roku , sam się zastanawiałem nad nim, coraz więcej drobnych usterek, dobrze że są akcje naprawcze w miarę szybko
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 05-12-2013
Model: Focus
Silnik: 1.6 EB 150 KM
Rocznik: 2014
Postów: 469
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 23-07-2017
Skąd: Ruda Śląska
Model: Grand C-Max
Silnik: 1.6 EcoBoost 182KM
Rocznik: 2011
Postów: 95
|
![]()
Jestem po rozmowie z ASO i umówiony na serwis w ramach akcji serwisowej.
Dla ciekawych co będzie robione (cytat z maila, którego otrzymałem po rozmowie): "17S09 - Instalacja systemu czujnika poziomu płynu chłodzącego silnik 1,6 EcoBoost -- Akcja serwisowa Szanowni Państwo, Ford Motor Company Limited stale monitoruje proces produkcji oraz eksploatowane pojazdy. Wyprodukowano pewną liczbę pojazdów Kuga, Focus, C-MAX i Transit Connect, w których w przypadku jazdy z niewystarczającą ilością płynu chłodzącego może dojść do przegrzania głowicy silnika. Takie przegrzanie może doprowadzić do pęknięcia głowicy silnika, w wyniku czego dochodzi do wycieku oleju na gorącą powierzchnię, co może stwarzać ryzyko pożaru w komorze silnika. Nasze dane wskazują, że są Państwo właścicielami pojazdu, w którym konieczne sprawdzenie nie zostało jeszcze przeprowadzone. Ważne jest, by pojazd został udostępniony Dilerowi Forda. Autoryzowany Dealer firmy Ford usprawni układ chłodzenia poprzez zamontowanie czujnika poziomu płynu chłodzącego oraz zaktualizuje oprogramowanie w pojeździe, które umożliwi generowanie akustycznych i wzrokowych ostrzeżeń, jeżeli ilość płynu chłodzącego spadnie poniżej wymaganego poziomu. Wszelkie prace zostaną wykonane bezpłatnie. Co należy teraz zrobić Prosimy o telefoniczne skontaktowanie się z wybranym Dilerem Forda, który podejmie odpowiednie kroki w celu zorganizowania usprawnienia Państwa pojazdu. Prosimy o wzięcie ze sobą niniejszego listu i przedstawienie go podczas wizyty u Dilera. Naprawa zostanie wykonana bezpłatnie, a Diler wykonujący usługę dołoży wszelkich starań, aby zminimalizować wszelkie niedogodności. Uprzejmie przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa współpracę w tej ważnej sprawie. Jeśli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z Centrum Kontaktu z Klientami pod podanym numerem telefonu." W końcu będziemy wiedzieli jeśli płynu chłodniczego będzie za mało. Wg. serwisu ok. 3h roboty |
![]() |
![]() |