![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-03-2022
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
![]()
Cześć,
przeglądałem forum i niestety nie znalazłem podobnego przypadku. Focus mk2 diesel - wymieniony został alternator bo był problem z ładowaniem i w czwartek pojawił się taki problem, że po zapaleniu auta (bezproblemowym) po chwili auto zgasło i zapaliła się kontrolka akumulatora, za drugim razem kręcił, ale nie chciał odpalić. Po naładowaniu aku, auto odpaliło bez problemu, mechanik sprawdził ładowanie i było ok więc wymiana akumulatora. Wczoraj wymieniłem akumulator, dziś identyczna sytuacja, samochód zgasł i kontrolka akumulatora. Kiedy od razu próbowałem jeszcze raz zapalić to kręcił, kręcił i nie odpalił. Po 3 godzinach odpalił za drugim razem z problemami. Dodam, że wczoraj przy wymianie akumulatora sprawdzone było ładowanie jeszcze raz i przy postoju ładowanie jest za niskie 12,8, ale jak doda się gazu to już wskakuje na optymalne 14. Mechanik kazał pojeździć 2-3 dni i podjechać żeby jeszcze raz sprawdzić ładowanie alternatora. Martwi mnie ta sytuacja, że po wymianie akumulatora i alternatora jest taki problem z odpaleniem auta. Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym? Może nakierować co może być problemem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,664
|
![]()
najprawdopodobniej źle zregenerowany altek
pojedzisz z takim altkiem to prawdopodobnie trwale uszkodzsz PCM |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Imię: MARIUSZ
Zarejestrowany: 09-04-2017
Skąd: TYCHY
Model: Focus mk3 FL trend
Silnik: 1.6 ti-vct 125hp
Rocznik: 2016
Postów: 853
|
![]()
Dokładnie ALTEK! było już o tym pare razy i sam osobiście w mk2 benzyna oddawałem do regeneracji , gdzie wymieniono regulator napięcia, kóry nie współpracuje z FORDEM, ładowanie było ok ,ale cały czas paliła się kontrolka, zamontowanie ponownie wymontowanej części pomogło i działa tak już ponad rok.
|
![]() |
![]() |