![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-01-2008
Postów: 59
|
![]()
Witam czy da sie regulowac wysokosc obrotów przy których zasilanie LPG sie włącza?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Tarnobrzeg/Dobre Miasto
Model: Lancia Kappa
Silnik: 2.0 V.I.S. 155KM
Rocznik: 1998
Postów: 818
|
![]()
Da się ,jak dobrze pamiętam to z tyłu centralki jest otwór na mały śrubokręt i tam się reguluje.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
tak jak pisze moj przed mowca przy centralce z tylu jest regulacja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-12-2006
Skąd: Nowa Sól
Postów: 446
|
![]()
a nie reguluje sie tego na kompie? ja mam program bingo do mojej centralki i jak zauwazylem w programie ze mozna zmienic wysokosc obrotow od ktorych sie przelacza,albo zmienic ze od danej temperatury bedzie sie przelaczac jak silnik sie nagrzeje
__________________
Te niebieskie autko to jedna wielka usterka, ale lubię je :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
no tez jest taka mozliwosc skoro masz elektryke do swojej instalki wiec zmien tam i bedzie ok. ja mam sekwencje i mam ustawione tak ze mi sie przelacza przy temp 30 stopni i obrotach 950 wiec jak osiaga temp 30 to auto ma jeszcze podniesione obroty przez ssanie i samo sie przelacza, jest to dosyc wygodne bo nie musisz specjalnie gazowac zeby ci sie przelaczylo. tylko pamietaj ze jak dasz nizsze obroty i niska temp to bedzie ci sie przelaczalo ale moze gasnac bo bedzie za zimy silnik i reduktor bedzie nie dogrzany
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]() Cytat:
jaka generacja, jaka centralka, jaki sterownik ?
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Odpowiedź powinna być po prostu równie lakoniczna - da się. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-01-2008
Postów: 59
|
![]()
No pewnie taka powinna być, auto jest mojego kolegi i przyjechalo z włoch a narazie nie mam dostępu nazwy producenta. Przynajmniej juz wiem ze mozna to ustawc a nie jest to np zakodowane przez producenta.
dziekuje za pomoc i dam znac jak bede znał nazwe, model itp pozdrawiam |
![]() |
![]() |