![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-11-2015
Model: brak
Silnik: brak
Rocznik: brak
Postów: 4
|
![]()
Cześć koledzy. Chcąc wymienić połamaną skrzynkę wybieraka skrzyni biegów muszę rozpiąć oba cięgna zmiany biegów. Z jednym nie ma problemu, zaś drugie nie wiem jak podejść. Czy trzeba rozpiąć na tej gumowej tulei osadzonej na sworzniu przeciwwagi? Czy istnieje jakiś inny sposób?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Ruda Śląska
Model: FIESTA MK6
Silnik: A9JA 1299ccm 70KM Duratec 8V EFI Rocam
Rocznik: 2006
Postów: 654
|
![]()
Jako, że jestem świeżo po de i montażu skrzyni (jednoosobowo, bez kanału Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ), to podpowiem, że cięgno z czarną końcówką wymaga wysunięcia ze środka swego rodzaju "zawleczki" czy też zabezpieczenia, a to z końcówką beżową ściąga się ze sworznia bez żadnych innych patentów: ono wchodzi na trzpień zakończony kuliście tylko na wcisk i tyle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-11-2015
Model: brak
Silnik: brak
Rocznik: brak
Postów: 4
|
![]()
Faktycznie zeszło lekko - wystarczyło tylko podważyć płaskim kluczem. Aż głupio, że pytałem się o pomoc, spodziewałem się jakiegoś naprawdę ciasnego osadzenia, a tu taka niespodzianka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzięki za pomoc! A jakby ktoś na przyszłość szukał sposobu jak zdjąć te mocowania pancerza z korpusu skrzyni - na końcach są takie jakby nakrętki. Trzeba przekręcić i ładnie schodzi. Niestety ktoś przede mną zamiast pomyśleć to się siłował i jedno mocowanie naderwał. |
![]() |
![]() |