![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 05-05-2018
Model: Focus MK 2 FL
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]()
Witam,
Od pewnego czasu trapi mnie problem stuków w przednim zawieszeniu. Po wpadnięciu prawego koła w głębszą nierówność nawierzchni, słychać głuche pojedyncze lub podwójne stuknięcie. Zawieszenie sprawdzane na szarpakach (nic nie wykazało), wcześniej wymienione tuleje wachaczy oraz stabilizatory. Stuki przypominają stukanie gumowym młotkiem w element zawieszenia. Może ktoś miał podobny problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,501
|
![]()
Lozyska amorow
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-10-2012
Skąd: Wołomin i okolice
Model: Accord Typ S
Silnik: 2.4 Pb + Podtlenek LPG ;)
Rocznik: 2004
Postów: 546
|
![]()
Kolega gibaj dobrze podpowiada. zacznij od górnych mocowań poduszki + łożyska.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 05-05-2018
Model: Focus MK 2 FL
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]()
Dzięki za podpowiedzi, sprawdzę w poniedziałek:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,351
|
![]()
Nie wiem ile masz nalatane ale może warto też zainwestować w nowe amortyzatory.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 05-05-2018
Model: Focus MK 2 FL
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]()
Jeżdżę autem 6 lat i zrobiłem nim ok. 65 tys. km. Sprawność amorków to ok. 60/63%. Nie mają żadnych wycieków. Nie chciałbym w ciemno pakować kasy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,080
|
![]()
Szarpaki to wróżenie z fusów, rzadko cos pokażą. Wjeżdżaj na wyższy krawężnik kołem powoli i potem cofnij, zrób taką kołyskę a drugi niech stoi przy kole i słucha, zawsze mi to pomogło. Na przodzie jest tyle elementów gumowych że nie jest łatwo coś znaleźć
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-04-2017
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus MK2 FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 129
|
![]()
Podepnę się pod temat.
Focus MK2 2009 2.0 tdci Przebieg ok 173000km. Ja nim zrobiłem ok 36000km. Ponad rok temu wymieniałem sprężyny z przodu. Od dłuższego czasu pojawia się stuk. Słyszę go jedynie, gdy przejeżdżam przez próg zwalniający, ale taki łagodny, który można pokonać z większą prędkością. Stuk pojawia się, gdy trochę za szybko go pokonuję. Po przekroczeniu jego najwyższego punktu, koła szybko idą w dól i wtedy stuka, tzn. jest pojedynczy stuk. Z tylnych kół ten dźwięk nie dochodzi. Czasem również, gdy szybciej ruszę i koła boksują, to odczuwam jakby podskakiwały. Nie wiem czy to może mieć związek. Na przeglądach jest bez zastrzeżeń. Podczas jazdy też nie odczuwam innych niepokojących objawów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-04-2017
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus MK2 FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 129
|
![]()
nikt nic ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-11-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 568
|
![]()
W tym przypadku to wygląda na sworznie albo łączniki stabilizatora.
|
![]() |
![]() |