![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-04-2023
Model: FORD S-MAX
Silnik: 1,6 EcoBoost
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
Szanowne grono forumowiczów;-)
Otóż napotkałem taki problem w moim 1,6 EB... po zgaszeniu silnika nie wyłącza się jeden z wentylatorów... z uwagi że po 5 minutach dalej pracował postanowiłem wypiąć zasilanie z modułu...po 2 godzinach (z myślą że może troszkę zagrzał się i musi odpocząć) podłączyłem i .....znowu to samo...poczytałem troszkę tutaj i wychodzi na to że mój moduł zakończył żywota i trzeba wymienić na nowy...czy może jednak coś przeoczyłem...chętnie posłucham dobrej rady...Pozdrawiam.. Ostatnio edytowane przez Kozio ; 30-05-2023 o 21:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,700
|
![]()
Moduł. Mogę ci nawet pokazać, który tyrystor strzelił na jego płytce drukowanej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-04-2023
Model: FORD S-MAX
Silnik: 1,6 EcoBoost
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
Dzięki bardzo za pomoc, już zamówiony nowy moduł SKV.Mam nadzieję żebędzie dobry...Jeszcze raz dzięki wielkie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-04-2015
Skąd: Kielce
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0L Duratec-HE PFI 145KM
Rocznik: 2006
Postów: 380
|
![]()
NIE CYTUJEMY CAŁYCH POSTÓW W ODPOWIEDZI, A ZWŁASZCZA GDY ZNAJDUJĄ SIĘ BEZPOŚREDNIO NAD TWOIM !!!!!
MOŻNA UŻYĆ JESZCZE FUNKCJI "CYT. SELEKTYWNY" (część tekstu zaznaczonego) jak wrażenia? Opinia o marce? Muszę zamówić część do swojego maxa i mam do wyboru badziewie, SKV, badziewie i ori. I waham się nad SKV |
![]() |
![]() |