![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 25-09-2023
Skąd: Tczew
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 1
|
![]()
Cześć,
Auto jest po remoncie silnika Mondeo MK4 2.0 Duratec Pękł blok i przez uszkodzenie korbowodu. Odbył się generalny remont silnika przy przebiegu 96000 km Podczas naprawy zostało wykonane honowanie i planowanie bloku, szlif wału korbowego, roztoczenie tulei cylindrowych (+0.50mm) oraz obróbka głowicy cylindrów : planowanie głowicy, obróbka zaworów i gniazd zaworowych oraz regulacja luzów zaworowych. Wymiana kpl rozrządu na BGA. Olej jaki jest zalecony przez mechanika to Valvoline 5w40. Obecnie przy przebiegu 113000 na zimnym pojawiło się stukanie - charakterystyczny metaliczny klank. Co to może być ? Załączam video z pracą na zimnym. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez tczmakol ; 15-11-2023 o 11:27 Powód: Niepoprawny tytuł |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]()
Na początek zmierz ciśnienie oleju i sprawdź, czy coś się nie rozkręca.
|
![]() |
![]() |