![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,152
|
![]()
Witam , potrzebuje wymienić w moim S-maxie płyn w układzie kierowniczym bo wczoraj strzeliłem babola i dolałem do zbiorniczka ok 1cm. DOT4 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. co prawda po odpaleniu przejechałem tylko 5metrów i zamknąłem dżwi od garażu po przemyśleniu zaskoczyłem i mały problem .Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ile żródeł tyle sprzecznych informacji. pierwsza sprawa - jaki powinien być ten płyn - dowiedziałem się że zielony ; ale mineralny czy syntetyk . czekam na odpowiedzi bo samochód stoi rozgrzebany w garażu i czeka na gruntowną wymianę. znalazłem coś takiego pewnie się przyda . [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 08-04-2014 o 08:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,192
|
![]()
a co ty tam masz za wspome? zapewne elektryke? to i przypuszczalnie zielony syntetyk, czy zwykły hydrauliczny układ? ew daj VIN albo sprawdz po VIN specyfikacje,
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 31-08-2012
Skąd: Żyrardów
Model: S-MAX, YARIS
Silnik: 2.0 FFV Pb + LPG, 1.0 Pb
Rocznik: 2009, 2006
Postów: 296
|
![]()
W benzynce 2.0 (145KM) jest pompa na pasku (wspomaganie mechaniczne).
Wychodzi na to, że do wszystkich MAXów leje się ten sam. Najśmieszniejsze, że producent nie podaje ile tego płynu się mieści. Ostatnio edytowane przez dobo_28 ; 04-05-2014 o 18:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Seba
Zarejestrowany: 16-05-2013
Skąd: ZSW
Model: S-Max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2006
Postów: 62
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 31-08-2012
Skąd: Żyrardów
Model: S-MAX, YARIS
Silnik: 2.0 FFV Pb + LPG, 1.0 Pb
Rocznik: 2009, 2006
Postów: 296
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]()
S-max miał zalewany tylko zielony płyn wspomagania - w instrukcji obsługi znajdziesz jaka jest specyfikacja płynu wsp.kier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 31-08-2012
Skąd: Żyrardów
Model: S-MAX, YARIS
Silnik: 2.0 FFV Pb + LPG, 1.0 Pb
Rocznik: 2009, 2006
Postów: 296
|
![]()
srs wiem, że instrukcja zaleca WSS-M2C204-A2 niby jest napisane
Zastosowanie: Płyn do układów kierowniczych ze wspomaganiem (fakt nie napisali jakim czy elektrycznym czy mechanicznym) Natomiast czerwony wskazuje konkretnie Zastosowanie: Płyn do układów kierowniczych ze wspomaganiem mechanicznym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]()
Układ kierowniczy - Informacje ogólne - Specyfikacje S-MAX/Galaxy 2006.5 (02/2006-)
Płyn hydrauliczny WSS-M2C204-A2 z dokumentacji technicznej i był lany tylko zielony płyn |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 31-08-2012
Skąd: Żyrardów
Model: S-MAX, YARIS
Silnik: 2.0 FFV Pb + LPG, 1.0 Pb
Rocznik: 2009, 2006
Postów: 296
|
![]()
W Astrze G miałem elektryczne wspomaganie i lałem zielony.
Wychodzi na to, że zielone płyny leje się do wspomagania elektrycznego natomiast czerwone do mechanicznego. A dla Forda to lotto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]()
jak dla mnie to możesz zalać też fioletowym , podałem ci info z dokumentacji technicznej Ford-a i tam nie ma rozróżnienia na mechaniczne czy elektryczne wsp. kier. tak samo masz w mondeo od 2007 na początku lano czerwony do mechanicznych pomp lecz z czasem zaczęli wymieniać często pompy na gwarancji i już każą zalewać zielonym. A zrobisz jak będziesz chciał twoje auto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|