![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-01-2019
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 TDCI 115km
Rocznik: 2013
Postów: 3
|
![]()
Witam.
Owe usterki dotyczą focusa jak w temacie.Po wymianie rozrządu oraz regeneracji pompy wysokiego ciśnienia pojawiły się usterki : falowanie obrotów przy pierwszym ( porannym ) uruchomieniem silnika i niezależnie od temperatury otoczenia po 10 sekundach sie uspokaja. lekkie dławienie się silnika około 2000 obrotów przy pierwszym ruszeniu. spore wibracje całego auta tez przy porannym uruchomieniu po rozgrzaniu silnika wszystko uspokaja się i chodzi normalnie. w serwisie powiedziano mi że z rozrządem jest wszytko ok i żeby się tym nie przejmować. jakieś sugestie ? Ostatnio edytowane przez Baciek ; 04-02-2019 o 09:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,501
|
![]()
Wracaj do tych co ci auto naprawiali
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-01-2019
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 TDCI 115km
Rocznik: 2013
Postów: 3
|
![]() Cytat:
Potrzebuje jakiegos ukierunkowania a jak nic nie znajde wowczas udam sie do niezaleznego serwisu niech fachowym innym okiem zerka. Sory za brak polskich znakow Ostatnio edytowane przez Baciek ; 04-02-2019 o 13:05 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-01-2019
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 TDCI 115km
Rocznik: 2013
Postów: 3
|
![]()
Byłem ponownie.Po rozmowie z kierownikiem reklamacja rozrządu uznana.Niestety 2 wtryski walnięte - juz wymienione.Do tego czyszczenie EGR i silnik pracuje bardzo dobrze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 01-10-2019
Skąd: Łódź
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 1
|
![]()
Witam wszystkich.
Przeszukałem forum, nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na przypadłość w moim focusie Do rzeczy: Od jakiegoś czasu przy dojeżdżaniu do świateł,czy ogólnie wciśniecie sprzęgła i wrzucenie biegu jałowego, podbija mi obroty do tysiąca i spadają,i tak póki się nie zatrzymam. Czasem nawet przelecą poniżej tam 700 i podbije do góry. czyli przygasa silnik delikatnie. Wymieniony był egr. wtryski zdrowe nie leja. Czyściłem był też przepływomierz i nie pomogło. Czy może być przyczyna przepustnica? czy coś innego ? przy każdej pracy był odłączony aku. Czy jest takie coś aby przyuczyć przepustnice ?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z góry dzięki za pomoc Ostatnio edytowane przez Mateusz89) ; 09-12-2019 o 14:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 24-01-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Connect ACTIVE/Kia ProCeed GT MY2022
Silnik: 1,5 TDCI 120 KM /1,6 T-GDi 206 KM
Rocznik: 2022/2021
Postów: 332
|
![]()
Powiedz mi czy zauważyłeś "słabszą" reakcję na gaz ( muła potocznego) kiedy obroty falują?
spójrz czy wskazówka od temperatury nie zaczyna " pływać" podczas falowania w poprzednim focusie ( 1,6 tdci 90km ) przy takich objawach, falowanie obrotów, pływanie tmepradtury i muł, winowajcą okazał się termostat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 19-04-2019
Model: Focus MK III
Silnik: 1,6 TDcI
Rocznik: 2012
Postów: 7
|
![]()
Cześć,
od jakiegoś czasu mam problem z samochodem. Przy przyspieszaniu od 3 biegu w górę przy ok >2.5K obrotów zaczyna falować i tak jakby nie mógł się przebić przez jakąś barierę. Nagrałem na filmiku dzisiaj taki przypadek. Wiecie może co to może być? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Z góry dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 844
|
![]()
Sprawdź czy nie ma błędów, zobacz jakie są parametry podczas jazdy.
Wygląda to trochę jak ślizgające się sprzęgło. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 26-07-2017
Skąd: Piekary Śląskie
Model: ff3 - dołożone wszystko
Silnik: 1.6 tdci 115KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,296
|
![]()
Przegub wewnętrzny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 19-04-2019
Model: Focus MK III
Silnik: 1,6 TDcI
Rocznik: 2012
Postów: 7
|
![]()
Ktoś mi najpierw mówił że turbo to wymieniłem bo mam drugie ze starego silnika w dobrym stanie ale nadal lipa a jest coraz gorzej.
Sprzęgło podobno dawałoby trochę inne objawy. Słyszałem też ze może być to elektrozawór. Co to ten przegub wewnętrzny? |
![]() |
![]() |