![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 14-09-2012
Skąd: Ostrołęka
Model: Focus C-max GHIA trendy
Silnik: 2.0 DURATEC + LPG Barracuda/Stag Basic 4
Rocznik: 2006
Postów: 14
|
![]()
Cześć,
Od kilku dni pojawił mi się dziwny problem podczas przyśpieszania. Występuje on tylko na wysokich biegach jak czwarty i piąty w momencie gdy wcisnę mocno pedał gazu od niskich obrotów tj. 1500-2000 samochód wpada w wibracje.Poduszki na skrzyni i silniku wymienione 3 miesiące temu. Przy delikatnym przyśpieszaniu drgania są prawie nie wyczuwalne na wysokich biegach. Na niższych biegach problem nie występuje nawet przy mocnym wciśnięciu pedału przyśpieszenia. Czy możne to być wina przegubu wewnętrznego? Proszę o pomoc. Ostatnio edytowane przez chemikal ; 16-12-2024 o 12:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2015
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1,8 benzyna 125KM
Rocznik: 2005
Postów: 420
|
![]()
Może to być wina przegubu.Trudno tak definitywnie odpowiedzieć.W moim przypadku powodem wibracji na wyższych biegach było uszkodzone łożysko w prawym kole,taki nieoczywisty powód,ale się zdarzył.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 14-09-2012
Skąd: Ostrołęka
Model: Focus C-max GHIA trendy
Silnik: 2.0 DURATEC + LPG Barracuda/Stag Basic 4
Rocznik: 2006
Postów: 14
|
![]()
wymieniłem przeguby ale problem nadal istnieje...skrzynia biegów do wymiany?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,983
|
![]()
Jeszcze dwumas może być. Na niskich biegach tego nie czuć, bo szybko osiąga większe obroty.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 14-09-2012
Skąd: Ostrołęka
Model: Focus C-max GHIA trendy
Silnik: 2.0 DURATEC + LPG Barracuda/Stag Basic 4
Rocznik: 2006
Postów: 14
|
![]()
Dwu-masę wymieniałem dwa miesiące temu. Wymieniałem całe półosie z przegubami i łożyskiem oraz obejmą...zauważyłem, że problem zaczyna się pojawiać dopiero po rozgrzaniu silnika i jak mu mocno wcisnę pedał gazu na czwartym lub piątym biegu od niskich obrotów. pojawia się miedzy 2000 a 3000 obr/min i odnoszę wrażenie jakby silnik się dławił. Jak lekko przyśpieszam to jest to prawie nie wyczuwalne. Po zeskanowaniu wyszło mi P01D9-00 (wydajność wtrysku cylindra 8 - nadmiernie opóźnione - mam tylko 4 cylindry) . Po trasie też wyskakuje wypadanie zapłonu na cyl nr 1 . Wymieniałem świece i cewki-nie pomogło. Może map sensor i egr zawalone "błotem"...już zaczyna brakować mi koncepcji
Ostatnio edytowane przez chemikal ; 30-12-2024 o 09:23 |
![]() |
![]() |