![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-09-2024
Model: Ford Kuga II
Silnik: 1.5 EcoBoost 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 3
|
![]()
Witam,
niedawno kupiłem z Niemiec Forda Kuge Titanium silnik 1.5 benzyna ecoboost 150 KM 2019 rok. Przebieg 70.000 km. Kupiłem z pojawiającym się błędem zmiennych faz rozrządu. Auto było serwisowane do końca w ASO Forda. W serwisie Caros we Wrocławiu wymienili mi dwa koła zmiennych faz, kompletny rozrząd, zawór zmiennych faz. Niestety nadal po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zapala się check engine i błąd zmiennych faz. Dodatkowo raz na jakiś czas przy ruszaniu auto zakopci na szaro/ błękitno. W Caros stwierdzili, że auto spala olej, nie sprawdzali ciśnienie, ale diagnoza silnik do regeneracji. Czy poleci ktoś warsztat zajmujący się regernacją silników EcoBoost ? Najlepiej dolnośląskie, ale w sumie mogę zawieść to auto w dowolne miejsce w Polsce jeśli ceny będzie Ok. Zastanawiam się też nad sprzedażą za tyle ile kupiłem 55.000 zł. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 14-07-2019
Skąd: Radzymin
Model: Focus MK3, Focus MK3 FL
Silnik: 1.6 Ti-VCT 125KM, 2.0 TDCi 180KM
Rocznik: 2011, 2015
Postów: 122
|
![]()
Z ciekawości - świeżo sprowadzona "perełka" od handlarza, czy kupiony bezpośrednio w Niemczech?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-09-2024
Model: Ford Kuga II
Silnik: 1.5 EcoBoost 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 3
|
![]()
Bezpośrednio z Niemiec, sam ją kupiłem w Niemczech za 55k. Jeździła normalnie, słuchać było cykanie, świstanie i wiedziałem że koło zmiennej faz do wymiany. Na OtoMoto takie wersje od 70k. Zresztą OtoMoto wyliczyło średnią wartość tych modeli od 69k do 85k, więc ta cena 55k była atrakcyjna.
Teraz zastanawiam się czy i za ile to robić albo sprzedać za 55.000 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
czyli w DE juz wiedzieli. No coz miala byc okazja jest skarbonka..
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-09-2024
Model: Ford Kuga II
Silnik: 1.5 EcoBoost 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 3
|
![]()
Sprawa załatwiona, silnik okazał się sprawny, kompresja po 9 bar na cylinder, a winowajcą był uszkodzony wirnik w turbinie. Przez niego ubywało oleju, zapchało kanały olejowe, doloty, sitka auto nie miało mocy i zapala się błąd zmiennych faz. Rozrząd sprawdzony jeszcze raz, turbina zrobiona, auto nie do poznania. Tak więc z obaw przez remontem silnika zrobiła się dużo mniejsza awaria.. przy okazji polecam serwis który tym mega fajnie zajął się - Best Drive Pap-Trans z Wałbrzycha!
|
![]() |
![]() |