![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 17-04-2024
Model: Volvo V50
Silnik: 1.8 125
Rocznik: 2008
Postów: 2
|
![]()
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Silnik 1.8 benzyna. Czy ten zaworek cały czas na wolnych obrotach powinien podawać podciśnienie, aby poruszać dzwignią klapek? Dzisiaj na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach sprawdzałem i nie było tam podciśnienia a dźwignia była na górze. Nagle po chwili zawór puścił podciśnienie i dźwignia poszła na dół, wszedłem do auta przygazowalem, potem patrzę zawór znowu u góry i tak zostało. Oporność obu zaworków chyba w normie bo 40 kilka omów. Jak naciskałem tą dźwignie śrubokrętem, to w sumie nic w pracy silnika się nie zmieniło, czy to znaczy, że mam usunięte te klapki wirowe?? Jak to u Was działa? Ostatnio edytowane przez thirdman ; 04-03-2025 o 18:04 |
![]() |
![]() |