![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Jakub
Zarejestrowany: 11-01-2020
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]()
Witam i przepraszam jeśli temat był starałem się przeczytać wszystko w temacie.
Posiadam fokę mk2 1.6 tdci 66kw 90km Mam Ja od nowosci i dopiero teraz mnie zawiodla.. Podczas jazdy samochód szarpie, przerywa tak że łeb chce urwać, czasem na chwilę się poprawi ale zaraz szarpanie wraca. Odczytałem błędy p0087, p0335, p1181 jednak mogły być to stare błędy chek się nie świeci. Zamierzam wymienić czujnik położenia wału, filtr paliwa oraz przeczyścić zbiornik i Tu mam do was pytania... Czy ktoś się orientuje czy dam radę zdjąć zbiornik na najazdach? Mechanik ze mnie żaden. I proszę powiedzcie mi czy w zbiorniku poza pływakiem jest jakaś pompa? Nie wiem czy ten element odpowiada w jakiś sposób za podawanie paliwa czy mogło to się w jakiś sposób popsuć i czy kupić to odrazu czy wystarczy ewentualnie usunąć brud syf. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
![]()
DPF wycięty ?
Ostatnio edytowane przez Waterspoon ; 12-07-2022 o 08:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Jakub
Zarejestrowany: 11-01-2020
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]()
Fabrycznie bez dpf.
Bump: Dodam że egr jest wyprogramowy i już od długiego czasu cieszę się mniej ekologiczna jazda. Rok temu wymieniłem rozrzad i filtr paliwa nie przejechałem jeszcze 10k. Foka miała problem od lat, wchodził w tryb awaryjny raz na miesiąc czasem częściej i pokazywał niskie ciśnienie w szynie paliwowej, ale restart załatwiał sprawę. Ostatnio edytowane przez Kashiko ; 12-07-2022 o 09:18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
![]()
Filtr paliwa bardzo często gdy nie jest oryginalny robi takie właśnie problemy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,718
|
![]()
Jakiej firmy filtr paliwa? Ogólnie jaki przebieg auta? Może po prostu pompa się kończy (jest jedna, w zbiorniku nie ma żadnej dodatkowej)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Jakub
Zarejestrowany: 11-01-2020
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 31
|
![]()
Filtr oryginał. Przebieg 270k przed pompa chciałbym jednak zrobić to co pisałem tylko tu potrzebuje właśnie pomocy zanim się zato zabiorę.
Bump: W zbiorniku w tym koszu jest ponoć jakas uszczelka czy coś że jak jest syf to mogło się to zapchac |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
![]()
Wyjmowałem dwa zbiorniki w życiu i oba niepotrzebnie, w środku było w obu przypadkach czyściutko. Wątpię aby to przerywanie było przez brud w zbiorniku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,718
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
![]()
Nie chce mi się wierzyć, aby tankując na normalnych stacjach paliw jakiś bliżej nieokreślny "kisiel" znalazł się w zbiorniku. Co to był również za kisiel, bo przy -15 lub -20 wiadomo, ale latem to może być tylko woda. Przypadki obecności substancji niewiadomego pochodzenia w paliwie, takich jak rozpuszczalniki i resztki farb zdarzają się raczej tylko przy tankowaniu na stacji "U Romana".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,718
|
![]()
Czasem ludzka złośliwość sprawia takie cuda. Tym bardziej jak ktoś ogarnie, że w Focusie po lifcie mało który samochód ma blokadę klapki wlewu a EasyFuel da się "obejść" odpowiednim lejkiem - i mamy w ten sposób nieograniczony dostęp do zbiornika.
|
![]() |
![]() |