![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
Jeszcze nikt nie wrzucał wykresów, więc ja zacznę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miałem okazje modyfikować program w Focusie 1.5TDCI 120KM, jest to nowy silnik forda, który jest montowany od roku modelowego 2015. Silnik można znaleźć w Focusie, Cmaxie, Connecie itp. Pierwsze co rzuca się w oczy w porównaniu do starszej konstrukcji 1.6TDCI to przebieg momentu obrotowego, druga sprawa to możliwe do uzyskania parametry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Samochód wyjechał od nas na słabszym programie niż na poniższym wykresie ale podobne parametry testujemy w naszym firmowym samochodzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Seria i wykres modyfikacji na jakiej auto wyjechało znajdują się na naszym FV:
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER Ostatnio edytowane przez SRS ; 09-09-2020 o 13:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::average
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 06-03-2007
Skąd: Koszalin
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCi 180KM
Rocznik: 2015
Postów: 63
|
![]() Cytat:
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 31-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus III FL/Mondeo V
Silnik: 1.5 EB (183 KM)/1.5 EB (165 KM)
Rocznik: 2015/2019
Postów: 187
|
![]()
Jak ogólnie oceniacie ten silnik przed i po chipsie? Mój brat się zastanawia nad zakupem nowej foczki. Ja go cisnę na 1.5EB ale on raczej diesel'owy jest. Na 2.0TDCi trochę szkoda kasy i padłoby na 1.5 TDCI - tylko brałby 95KM Tit (+jakieś dodatki) i najpierw wgrałby soft na 120KM - bez sensu kupować mocniejszą wersje jak one chyba się różnią softem tak jak 1.5EB (150KM) vs 1.5EB (182KM). W tej chwili jeździ Foką mk2 (przed lift) 1.8 TDCi (115 km) - różnice w osiągach i potencjale są lepsze w nowym silniku w stosunku do 1.8TDCI czy to będzie podobne?
Hipotetycznie widzę osiągi po chipsie w tym silniku w ok. 135-139KM/ 360-390Nm czyli ok. 15-18KM w stosunku do wersji (120KM) i ok. 100Nm więcej. To chyba czuć. Mój brat raczej wyścigowcem nie jest więc ten silnik w przedziale 80-150 km/h chyba nie byłby za bardzo przęciążony zachowując swój umiar w spalaniu?
__________________
Moja Foczka ![]() Ostatnio edytowane przez disaster3 ; 11-01-2017 o 10:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
W moim aucie seria wyszła 120KM/270Nm, po modzie jest 140KM/370Nm różnica jest kolosalna, auto pali odrobinę mniej niż na serii. Przejechane ok 3k km i wszystko działa w jak najlepszym porządku. Ja mam Connecta więc to zupełnie inne gabarytowo auto niż Focus, spalanie i osiągi całkowicie inne i tutaj IMO bez chipsa to auto nie jedzie.
Na temat Foki może sie wypowiedzieć @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] z tego co pamiętam to średnie spalanie miał na poziomie 4,8l Co do upgrade-u z 95 na 120 w 1.5TDCI to nie wiem czy jest to wykonalne, wydaje mi sie że tak bo tutaj w obu wersjach jest skrzynia 6B, w Connecie tej opcji nie ma bo tylko wersja 120KM ma 6B Pierwsze wypalanie DPFa było po przejechaniu ok 1600km-ów, więc całkiem całkiem to działa
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER Ostatnio edytowane przez TuneFORCE ; 11-01-2017 o 13:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 31-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus III FL/Mondeo V
Silnik: 1.5 EB (183 KM)/1.5 EB (165 KM)
Rocznik: 2015/2019
Postów: 187
|
![]()
Grzesiek - dzięki za info Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] , @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - jak to jest z Foką mk3.5 1.5 TDCI 95KM -> 120KM (6M) tutaj też da się wykonać update softu (jak w 1.5EB 150->182KM)?
__________________
Moja Foczka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 31-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus III FL/Mondeo V
Silnik: 1.5 EB (183 KM)/1.5 EB (165 KM)
Rocznik: 2015/2019
Postów: 187
|
![]()
dzięki
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
za potwierdzenieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moja Foczka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 06-03-2007
Skąd: Koszalin
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCi 180KM
Rocznik: 2015
Postów: 63
|
![]()
Troszkę już też pojeździłem po chipsie i różnica jest spora jak już wcześniej wspominałem. Nawet z dolnych obrotów lżej i płynniej przyspiesza. Wyprzedzanie w trasie teraz odbywa się bez żadnego problemu, chociaż i tak jak na silnik 1.5 i 120KM dawał sobie radę. A przesiadlem się z Mondeo mk4 2.0 tdci też po chipie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Prędkość max też wzrosła Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co do spalania to oscyluje w granicach 5l, jadąc delikatnie w trasie można osiągnąć spokojnie 4,5l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,253
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]() Cytat:
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|