![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 03-12-2009
Skąd: Krosno Odrz , Iłowa
Model: FF 3 sedan
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2012
Postów: 7
|
![]()
Witam Kolegów uzytkownikow forum.Mam pytanie czy mozna wyciagnac aku jak sie zachowa alarm i radio-podobno w focus 3 brak jest kodu do radia . Czy raczej dac sobie spokuj z wyciaganiem i ładowac naprzykład przez zapalniczke ładowarka mikroprocesorowa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Postów: n/a
|
![]()
A po co chcesz wyciągac, zmienić na nowy, czy ładować w mieszkaniu na 8 piętrze w bloku prostownikiem przez noc, aby rano miec pewność, że odpali ??
Akumulator, jest to taka część skladowa samochodu, że jak wszystko ,altrenator,moduł ładowania, dobrze napięty pasek wielorowkowy, to działa parę lat, aż padnie ze starości, i już mu wtedy nic nie pomoże, ani ładowanie prostownikiem, ani odsiarczanie, ani ocieplanie w zimę kołderka, po prostu zlom, tylko wymiana. |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-03-2015
Skąd: Warszawa
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 273
|
![]()
U mnie odłączałem akumulator na ok 10-15 min i nie miałem żadnego problemu z radiem i alarmem. 15 min to wystarczający czas na wymianę na nowy akumulator więc nic ci tam się raczej złego nie stanie. Ja alarm mam fabryczny canlogistic II (firmy logic). U mnie nawet syrena alarmu nie zawyła przy odłączeniu akumulatora - pewne zależne jest to od ustawień alarmu. Przy podłączaniu akumulatora tylko alarm piknął (że wróciło zasilanie). Śmiało wymieniaj bez obaw. W razie czego możesz odłączyc syrenę żeby ci nie wyło.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::professional
![]() Imię: gregor
Zarejestrowany: 03-06-2012
Skąd: Oława
Model: focus mk3/fiesta mk6
Silnik: 2.0 tdci 140km/1.3 70km
Rocznik: 2014/2008
Postów: 1,539
|
![]() Cytat:
__________________
pozdrowionka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-05-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 80
|
![]()
Radio nie wymaga kodu po zaniku zasilania. Po wyciągnięciu akumulatora skutkiem negatywnym będzie kilka zalogowanych błędów modułów ( spowodowanych zanikiem zasilania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 15-08-2015
Skąd: Bieszczady
Model: Ford DA3 Focus
Silnik: 1.6L Zetec-S Silnik PFI HPDC 100PS
Rocznik: 2010
Postów: 21
|
![]()
Dwa dni temu wymieniałem na nowy. Miałem go od listopada 2010 roku, od nowości. Przy wymianie alarm 'kwiknął" tylko raz. Potem kod w radio. Błędów brak. Kupiony nowy Ford Fokus 2010r benzyna 1,6 100KM . Nie wiem skąd biorą się infa o tych "błędach"? Akumulator kupiłem nowy 60Ah 600A za 319 zł. wymieniałem sam w garażu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-10-2012
Skąd: Szczecin
Model: Kuga Mk2
Silnik: 1.5 EB 150 -> 190 KM
Rocznik: 2019
Postów: 216
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,372
|
![]()
Witam
1) Instrukcja jak wymienić akumulator w Focusie mk3 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 2) Nie potrzeba kodu do radia pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-03-2016
Skąd: Poznań
Model: Ford Focus Mk.III kombi
Silnik: 1.6 TDCI 115 KM (upgrade z 95)
Rocznik: 2011
Postów: 153
|
![]()
Panowie, Foczkę z 2011 posiadam od dwóch tygodni. Auto na placu dilera stało miesiąc może półtora nie więcej (styczeń -luty).
W zeszłym tygodniu odpalał normalnie nawet po dwóch dniach postoju. Wczoraj próba odpalenia skończyła się tańczącymi kontrolkami, auto stało tylko od poniedziałku wieczór do środy wieczór.Padnięty aku podłączyłem wczoraj pod prostownik na całą noc. Dzisiaj rano odpalił, sprawdziłem wszelkie odbiorniki typu światełka, radio, lampki schowka i bagażnika - wszystkie gasną. Ładowanie na pracującym silniku wykazuje ok.15V, jestem zaskoczony upakowaniem akumulatora, nie wiem jak się do tego zabrać. Dlaczego typuje akumulator? w zeszłym tygodniu mieliśmy dodatnie temperatury, od niedzieli są przymrozki więc przypuszczam że to kiepska bateria fabryczna jeszcze. Będę wdzięczny za wskazówki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,372
|
![]()
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
akumulator |
|
|