![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Wawka
Model: Ford Taurus
Silnik: 3.0 v6
Rocznik: 1996
Postów: 1
|
![]()
Witam serdecznie kupiłem sobie moje wymarzone mondeo, pomijam fakt ze rozszczelnione było całe auto i do wymiany były wszystkie chyba możliwe uszczelki w silniku od strony rozrządu skrzyni biegów i sprzęgła do tego nowy rozrząd i nowe sprzęgło To teraz pozostał problem w sumie nie jeden wiec problemy, oprocz tego ze cieknie mi na podloge (leje sie) woda od pasażyra i od kierowcy... To dymi mi na hmmm błękit przez pierwsze pare sekund na wolnych a potem do poki sie nie rozgrzeje na lekkich dogazówkach, nawet takich do 1.5 tyś, dymi tylko podczas spadu obrotów. Do tego dochodzi cykanie w silniku... Chodzi normalnie, w sensie głośno ale basowo i nagle co chwila dochodzi do tego tak samo regularne cyk cyk cyk, potrafi na chwile przestac i silnik znowu jest tylko traktorkiem lecz zaraz wraca, przy szybkiej jeździe tez daje sie słyszec dziwne odgłosy, cóż to moze byc ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 26-12-2006
Skąd: Bielsko-Biała / Bujaków
Model: C-Max
Silnik: 1,8 PB
Rocznik: 2005
Postów: 1,073
|
![]()
korektor kata wtrysku tryka?
|
![]() |
![]() |