![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
|
![]()
Od paru dni mam problem z radiem mianowicie zanim silnik sie dobrze zagrzeje to radio ciagle łapie zakłócenia. jak włącze lewy kierunek to też słychać je systematycznie. Po zagrzaniu wszystko znika. Natomiast jak włęcze CD to nie ma żadnych zakłóceń. Radio to ford 6000CD. Może ktoś wie co to może być
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6 Jest Kuga 2.0 TDCI 2012 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-12-2007
Skąd: Miastko
Model: Escort Combi
Silnik: 1,6 16V 90KM
Rocznik: 1998
Postów: 420
|
![]()
mogą to być:uszkodzenie kondensatora odkłócającego , przebicia przewodów do świec (na zimnym silniku a jak się nagrzeją to tracą wilgoć i przebicia mogą zanikać), zaśniedziałe styki powodujące iskrzenie ( w przypadku kierunkowskazu). Osobiście stawiałbym na kondensator, ale sprawdź też przewody WN w ciemności.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
|
![]()
ja mam diesla, gdzie jest ten kondensator ?
Z tym kondensatorem to nie było by to też widoczne przy włączeniu CD bo u mnie wtedy nie ma żadnych zakłuceń
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6 Jest Kuga 2.0 TDCI 2012 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Podlasie
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1,256
|
![]()
Sprawdz czy masa ma dobre połączenie z radiem,
i czy dobrze łączy antena. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-12-2007
Skąd: Miastko
Model: Escort Combi
Silnik: 1,6 16V 90KM
Rocznik: 1998
Postów: 420
|
![]()
Faktycznie przy dieslu jest trochę inaczej (brak WN) ale czy nie ma tam jakiegoś kondensatora przeciwzakłóceniowego tego nie wiem. Natomiast CD nie ma zakłóceń bo nie ma odbioru radiowego. Jednak coś skrzeczy w radiu, jest jakieś iskrzenie.
Sprawdziłem i nie znalazłem na schemacie elektrycznym takiego kondensatora. Czyżby to był alternator ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
|
![]()
hmm w sumie nie sprawdzałem jak jest kiedy silnika nie odpalam. Zawsze jakaś wskazówka
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6 Jest Kuga 2.0 TDCI 2012 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk4 i Mk5 oczywiście kombi
Silnik: DW10C 140KM i EcoBlue 190KM
Rocznik: 2012.05 i 2021.07
Postów: 2,812
|
![]() Cytat:
Mógł paść jakiś kondensator filtrujący (lub układ cewka-kondensator) w radiu ale to wtedy musiałoby być czułe na działanie termostatu woskowego jak jest tylko na zimnym silniku. Albo zaczyna się dziać coś niezbyt dobrego z alternatorem.
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1996 1,8 TD; Mk2 1997 1,8+BLOS; Mk3 2005 2,0 TDCi |
|
![]() |
![]() |