Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Blacharstwo/lakiernictwo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-04-2008, 07:29   #1
Janek_skc
 
Postów: n/a
Domyślnie Szpachlowanie

Miałem ostatnio lekka stłuczke. Drzwi wygladaja nieciekawie. Czy najpierw je troche wyklepac ile sie da i pożniej szpachlować czy jak? Czy od razu walic kilo szpachli? :fcp2 Jakiej szpachli uzyc? Bo widziałem ze jest ich wiele.Elastyczne itd..Czy podloze pod szpachle do gołej blachy oczyścić?? po prostu chciałbym sie dowiedziec jak najlepiej to zrobic.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2008, 08:58   #2
mondzio III
ford::professional
 
Avatar mondzio III
 
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Podlasie
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1,256
Domyślnie Re: Szpachlowanie

Po pierwsze nie w tym dziale.
A odnośnie drzwi to jak masz mocno uszkodzone to może lepiej poszukać na szrocie.
Najpierw wyklep co się da i doprowadz do jak najlepszego wyglądu przed szpachlowaniem.
Chyba nie chcesz walić kilka centymetrów szpachli, ale to się wiąże z tym, że może ci później pękać.
Na szpachlach się nie znam więc ci nic powiem jakiej masz użyć.
mondzio III jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2008, 13:19   #3
heon
ford::specialist
 
Avatar heon
 
Zarejestrowany: 16-01-2005
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK2 Fiesta Mk6
Silnik: 1.8 Benzyna+LPG 1,4 Benzyna +LPG
Rocznik: 1998 2010
Postów: 884
Domyślnie Re: Szpachlowanie

Jeśli masz sporo uszkodzone drzwi to musisz je najpierw podklepać i potem szpachlować przed szpachlowaniem najlepiej zmatowić cale drzwi ale papierem 800 a samo miejsce gdzie klepałeś 100 i potem szpachla szpachle wykańczasz papierem od 60-120 potem podkład i podkład szlifujesz na mokro 600-800 i potem baza i bezbarwny. to bylo by wszystko
Tylko to tak pięknie jest napisane tak naprawdę jeśli nigdy tego nie robiłeś to nie wyprowadzisz szpachli na gładko i będziesz miał drzwi pofalowane droga sprawa jak dobrze nie położysz podkladu i nie zeszlifujesz dobrze to będziesz miał rys a po trzecie jesli nie masz odpowiedniego pistoletu i kompresora tom ci wszystko ładnie spłynie i tylko stracisz materiał czas i nic z tego nie będzie to nie takie proste
Pozdrawiam
heon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.