![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-11-2005
Skąd: dolnośląskie
Model: Fiesta Mk7
Silnik: 1.4b
Rocznik: 2009
Postów: 90
|
![]()
Witam
Muszę w swojej galaktyce wymienić amory- tylne. Pytanie czy da się to zrobić we własnym zakresie bez podnośnika tylko z lewarka? Czy ktoś je sam wymieniał? Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez deku ; 03-03-2016 o 09:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 03-05-2007
Skąd: ŻORY
Model: GALAXY / TRANSPORTER / FREELANDER / PREMIUM / PIAGGIO SFERA / MTD YARD MAN /TRANSIT
Silnik: 1.9TDI 110KM / 2,4 D 74 KM / 120 KM / 460 KM / 0.049 / 15,5 KM / 2.0 100 KM
Rocznik: 1998 /1992 / 1998 / 2011 / 1996 / 2001 / 2001
Postów: 648
|
![]()
Bez problemu, sam lewarek wystarczy, choć kanał też by się przydał.
__________________
Długo o nim marzyłem - warto marzyć. były: maluszek 0.65, trabi 0.6 (x2), lada 2107 1.3, 1.5 (x2), sierra 1.8TD (pomyłka), pony 1,5, astra 1,6, golf IV TDI kombi firmowy, NUBIRKA 2.0. Obecnie jest GALAXY 1.9 TDI ![]() Kolejne marzenie to jakiś bliźniak MK2, oczywiście TDI ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 11-07-2006
Skąd: Kraków
Model: VW SHARAN
Silnik: 1.9tdi 110KM
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]()
nawet i lewarka do tego nie potrzebujesz trzeba raczej poszukać kanału lub najazdu
Przy okazji sprawdź gumy stabilizatora |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-05-2008
Skąd: Warszawa Ursus
Model: GALAXY
Silnik: 2.0 TDCi Duratorq 2.0L DOHC CR TC Dsl 143PS
Rocznik: 2008
Postów: 88
|
![]()
Niedawno przerobiłem ten problem. Ja robiłem to tak:
1. podniosłem jedną stronę; 2. dla ułatwienia sobie dostępu do amora zdjąłem koło i nadkole (6 albo 5 śrubek torx); 3. odkręciłem górną śrubę (klucz "18") 4. odkręciłem dolną śrubę (UWAGA tu potrzebne są 2 klucze "21" rozmiaru tego niestety nie ma w tradycyjnych zestawach kluczy więc sprawdź czy posiadasz takowy) 5. przykręciłem nowy amor, najpier górna śruba, 6. teraz podłożyłem 2 lewarek pod piastę i jedną ręką podnosiłem piastę, tak żeby bez problemu trafić śrubą w dolne mocowanie i amor. 7. dokręcasz śruby,, zakładasz nadkole itd. Ja problemów (poza brakiem wspomnianych kluczy "21" nie napotkałem; POWODZENIA PS. Być może nie jest to jedyna i najprostsza metoda zmiany amorów, ale za to sprawdzona :fcp2
__________________
Regulamin $23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-11-2005
Skąd: dolnośląskie
Model: Fiesta Mk7
Silnik: 1.4b
Rocznik: 2009
Postów: 90
|
![]()
Gumy stabilizatora, a gdzie one sąGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-04-2007
Skąd: Stargard Szczeciński
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,9Tdi 1Z teraz AHU
Rocznik: 1996
Postów: 814
|
![]()
Na stabilizatorze :fcp2
__________________
"nie zadawaj się z idiotą. Najpierw Cię sprowadzi do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
Imię: Paul
Zarejestrowany: 13-01-2007
Skąd: Koszalin
Model: Galaxy
Silnik: V6
Rocznik: 1997
Postów: 674
|
![]()
łączniki masz na rysunku i pamiętaj gumy te na końcu i te pod koniec 4szt . Zaznaczyłem , nie wielki koszt a komfort :fcp18
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 11-07-2006
Skąd: Kraków
Model: VW SHARAN
Silnik: 1.9tdi 110KM
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]()
a skąd masz takie fajne rysunki wraz z momentami dokręceń śrub?
|
![]() |
![]() |