![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-05-2007
Skąd: Stargard / Szkocja
Model: Mondeo MK1 HB / Subaru Legacy 3.0Rn
Silnik: 2.0+LPG+Tap01 / 3.0 + LPG
Rocznik: 1996 / 2005
Postów: 286
|
![]()
Witam.
Może ktoś mi wyjaśnić do czego służą śruby te które zaznaczyłem na zdjęciu? (model jak w temacie) A na drugim zdjęciu jest taka duża śruba - do czego? Ostatnio edytowane przez konik_80 ; 03-09-2009 o 16:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
1 - wydatek
2 - bypas dla jałowych 3 - nie wiem a tego an drugim foto wogóle nie kojarzę, u mnie chyba takiego nie było. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-05-2007
Skąd: Stargard / Szkocja
Model: Mondeo MK1 HB / Subaru Legacy 3.0Rn
Silnik: 2.0+LPG+Tap01 / 3.0 + LPG
Rocznik: 1996 / 2005
Postów: 286
|
![]()
Zagadkowy ten OMVL.
Zadałem takie samo pytanie sprzedającemu od którego kupiłem ten reduktor (na allegro) No to otrzymałem odpowiedź że "ta większa to regulacja wolnych obrotów" i tyle... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
to tylko sprzedający - zna się na tym jak świnia na niebie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
oblukałem manual do R90 i wychodi na to że ta duża śruba z drugiej foty to jakaś zaślepka. OMVL robi też model R89, on jest do CNG i 89 ma w miejscu tej śruby jakiś dodatkowy zawór wpakowany a 90 jest do LPG i ma śrubę wrzuconą. Oba reduktory korzystają z tych samych korpusów więc może dlatego tu zaślepka.
co do śrubki nr 3 to wygląda jakby się nią miało regulować pierwszy stopień w reduktorze. |
![]() |
![]() |