![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 21-03-2007
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 21
|
![]()
Witam
Proszę kolegów o radę na temat przyczyny słabego przyspieszania mojego silnika 1,8 TDDi. Zaczęło się od uszkodzenia pompy wtrysku. Samochód stanął, więc zaholowałem go do serwisu. Jako, że sterownik pompy był już naprawiany, doradzono mi, abym kupił "używkę " na Allegro. Serwis ją zamontował, przy okazji wymienili mi pasek rozrządu. Po zrobieniu kilku kilometrów (w środku miasta), niestety doszedłem do wniosku, że auto jest strasznie "mułowate", wcześniej po przekroczeniu magicznych 2000 obr/min gwałtownie przyspieszało. Ponadto wskaźnik spalania zaczął mnie przerażać, mniej więcej razy 2 w stosunku do tego co było. Jutro oczywiście pojadę z powrotem do serwisu, ale choć trochę chciałbym się przygotować do tematu - poradźcie: czy to oznaka zużycia tej zakupionej pompy? Jest na gwarancji rozruchowej. Czy jest możliwe, że serwisanci pomylili się (przesunęli zęby w rozrządzie), co spowodowało taki efekt? Nieszczelność i "fałszywe powietrze"? A może inny pomysł na usterkę? Z góry dziękuję |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
![]()
a co bylo robione z pompą?
jest wiele mozliwosci w twoim przypadku zle ustawiony rozrzad/pompa lub inny sterownik. moze tylko czujnika nie podpieli a jak samochod zapala..? niema zadnej roznicy poza tym ze jest slaby? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 21-03-2007
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 21
|
![]()
Okazało się, że tylko nieszczelna była, a w końcu zsunęła się rura gumowa (mieszek) od intercoolera, bo opaska była niedokręcona.
Spanikowałem, bo już dużo kasy w to wpakowałem, a auto znowu niesprawne. W tej chwili już jest w porządku. Dziękuję i pozdrawiam. (Temat chyba zamykamy.) |
![]() |
![]() |