![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-11-2014
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2005
Postów: 3
|
![]()
Witam
Podczas jazdy na krótkich nierównościach słychać stuki dochodzące z zawieszenia. Mechanik stwierdził, że to maglownica. Czy jesli ją zregenruję mechanicznie i zamontuje to będe musiał przeprowadzić adaptację (jest asystent parkowania)? Prośba z mojej strony o informacje Z góry dziękuje |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
a masz wspomaganie elektryczne ?
ps. mocno się zastanów nad regeneracją a jeśli regeneracja to w dobrej firmie odpowiedni uszczelniacz do takiej maglownicy kosztuje 170 zł sztuka, więc jak ktoś regeneruje za 400 zł to pewnie uzywa części za 20 zł |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-11-2014
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2005
Postów: 3
|
![]()
Wspomaganie jest elektryczne, dlatego pytałem o adaptacje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
to trzeba kalibracje przeprowadzić zapewne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Jerzy
Zarejestrowany: 07-06-2020
Skąd: Brzeg
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 Eco boost
Rocznik: 2012
Postów: 18
|
![]()
U mnie było tak samo. Maglownica zrobiona, prawie 2000zl poszło. A okazało się że stukał drążek stabilizatora.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,411
|
![]() Cytat:
Najpierw wszystko inne do sprawdzenia. Sworznie, wahacze, łączniki drążka stabilizatora, mocowanie kolumn w górnej części itp. Wydasz kupę kasy jak kolega w poście wyżej a okaże się, że wystarczy wymienić element za 50-100zl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-12-2019
Skąd: Hannover
Model: Focus Mk3 RS, Puma
Silnik: 2.3 350KM, 1.0 155KM
Rocznik: 2016, 2021
Postów: 62
|
![]()
Witam w moim focusie słychać stuk zwłaszcza gdy podjeżdżam pod jakiś niski krawężnik. Byłem na SKP i gość stwierdził że w zawieszeniu brak luzów a winna może być maglownica ale nie jest pewien na 100%. Auto ma przebieg 95k trochę nie chce mi się w to wierzyć że to magiel. Podjadę jeszcze w inne miejsce. Tak jak kolega Slawko napisał będzie trzeba konkretnie sprawdzić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,411
|
![]()
Na SKP wszystkiego nie sprawdzą. Tam wykaże tylko to, co jest zrypane na maksa.
Ja kilka razy oszukałem się na tych stacjach. Auto stuka a na SKP wszystko idealne. W zawieszeniu wszystko jest naprężone, dopiero po demontażu okazuje się że są luzy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
kiedyś kumpel wjechał na SKP i git. a tłukło jak pieron.
podniosłem koło i luz na boki koła i góra dół że strach było tym jeździć. z 0,8 cm. sworzeń już płakał. ale na SKP wyszło idealnie. SKP to żenada |
![]() |
![]() |