![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
Ford Escort 1.8D 1990r. nie zapalił dzisiaj z rana. Wyładował cały akumulator. To co już sprawdziłem:
- świece żarowe - wszystkie sprawne + dochodzi zasilanie - rozrusznik - kręci - podłączyłem "na krótko" butelkę z 1L ropy. Pompa zaciąga paliwo. - filtr paliwa wymieniany ok. 1 rok temu Podczas kręcenia słychać, że coś próbuje załapać, co jakiś czas poleci dymek. Proszę o jakieś rady. Niestety pewnie mechanik mnie czeka :/ Ostatnio edytowane przez arturj123 ; 21-04-2010 o 12:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 08-11-2008
Skąd: Skomlin/Mokrsko
Model: Mitsubishi colt
Silnik: 1.3 12v 75KM.
Rocznik: 1991
Postów: 588
|
![]()
szwagier miał diesla i też miał podobny problem, sprawdz w pierwszej kolejności bezpieczniki przy aku, to było powodem w jego przypadku,
Przy pomocy żarówki sprawdz czy dochodzi prąd do świec. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-04-2010
Model: Escort Ghia
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1993
Postów: 12
|
![]()
Też tak raz miałem i okazało się, że wężyk na jednym wtrysku się poluzował i łapał powietrze. Wystarczyło zwykłą plastikową opaskę założyć i odpalił "od kopa". Chodzi tak do dziś, chociaż zmienił właściciele Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-01-2008
Model: yyyyyyyyy
Silnik: yyyyyyyyyy
Rocznik: yyyyyyyyyy
Postów: 188
|
![]()
zaraz zaraz mowa o braku napięcia - "wyładował cały akumulator" po nocy rano sie wyladowal ? czy krecac wciaz rozrusznikiem wyladowales go ? sprawdzales sprawnosc akumulatora ? czyli tzreba naladowac i sprawdzac czy znacznie uchodzi z niego nepiecie, moze tzreba uzupelnic elektrolit - sprawdz poziom
jakiś czas temu zakładałem temat [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] sporo rzeczy zrobilem a i tak nie odpala tak idealnie jakbym chcial, poczytaj ten temat wczoraj bylem u mechanika i przy okazji naciagnal mi pasek alternatora i powiem Ci ze o dziwo jest mala roznica w odpalaniu auta chcialbym jeszcze zalozyc zawor zwrotny - i pewnie zaloze bo to nie duzy naklad pieniezny - mysle ze to bedzie starzal w dziesiatke bo juz wszystko zrobilem co sie dalo.. przydaloby sie tez wyregulowac zawory ale to jest droga zabawa Ostatnio edytowane przez d4nny ; 22-04-2010 o 14:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
W moim przypadku uszkodzony był wężyk od filtra do baku (na szczęście gumowy odcinek).
Dziwi mnie jednak czemu nie chciał odpalić po podłączeniu "na krótko" butelki z ropą. Pompa musiała się porządnie zapowietrzyć. Przy okazji wstawiłem zaworek zwrotny z "gruszką". Ostatnio edytowane przez arturj123 ; 26-04-2010 o 10:59 |
![]() |
![]() |