![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-04-2010
Skąd: Lublin
Model: Mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1997
Postów: 9
|
![]()
Muszę wymienic korektor kąta wtrysku, kupiłem na allegro zaminnik i teraz mam mały problem- nie wiem jak podłączyć te 2 kabelki, oba są tego samego koloru, jest róznica który pin gdzie włoże we wtyczce (oczywiscie na miejsce starych)?
Pozatym nie moge zdjąć tego czerwonego plastiku wewnątrz wtyczki, jakby ktoś miał jakies fotki jak to wygląda od środka albo chociaż mógł opisać jak za to się zabrac byłbym wdzieczny. Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 28-08-2010 o 09:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-04-2009
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo Kombi
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 68
|
![]()
niema znaczenia gdzie podepniesz te przewody odnośnie wypięcia starych pinów.Trzeba małymi szczypcami wypchnąć stary pin, czerwony plastik to tylko gumowa uszczelkaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 27-08-2007
Skąd: Nowa Ruda/Wrocław
Model: Ford Mondeo MKI
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1995
Postów: 1,098
|
![]()
Witam,
tu masz wszystko czego potrzebujesz aby wymienić korektor kąta wtrysku. Jest to banalnie proste sam u siebie wymieniałem. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Kolego Dragon12316 nie wprowadzaj w błąd pisząc, że to czerwone to tylko gumowa uszczelka bo tak nie jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo MK1 1.6 16V hatchback 95r. Ostatnio edytowane przez dempsej ; 02-06-2010 o 21:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-04-2010
Skąd: Lublin
Model: Mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1997
Postów: 9
|
![]()
Może i banalnie proste jednak wole się upewnić niż pózniej żałować, co do tej czerwonej części we wtyczce to cięzko jest to wyjąć, próbowałem już cienkim drucikiem, igła, blaszkami...
Problem jest taki że w tym artykule (czytałem wcześniej) nie wczytuje się jedno zdjęcie które, jak sie domyślam, właśnie dotyczy umiejscowienia tych zatrzasków. W piątek planuje wyciągnąć to na siłe albo zrobić jakieś otworki bo nie widze innego sposobu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
Mikk, z tego co pamiętam, to właśnie te "otworki" są kluczem do sukcesu.
Powodzenia
__________________
Emmm |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 27-08-2007
Skąd: Nowa Ruda/Wrocław
Model: Ford Mondeo MKI
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1995
Postów: 1,098
|
![]()
Proszę bardzo oto brakujące zdjęcie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo MK1 1.6 16V hatchback 95r. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-04-2010
Skąd: Lublin
Model: Mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1997
Postów: 9
|
![]()
wielkie dzięki, teraz już z górki bedzie xD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-04-2010
Skąd: Lublin
Model: Mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1997
Postów: 9
|
![]()
Jestem już po wymianie, wszystko poszło ok, jakby ktoś kiedyś jeszcze miał z tym czymś czerwonym problem to najlepiej w puste miejsce lekko wkręcić wkęta i pózniej eleganco wychodzi, z tymi dziurami za dużo zabawy jest.
|
![]() |
![]() |