![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-12-2006
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI Ghia
Rocznik: 2004
Postów: 78
|
![]()
Ja od siebie dodam, że jest to mój pierwszy diesel i jeśli chodzi o ten temat to jestem miło zaskoczony. Auto stoi pod chmurką i pali na dotyk. Na pewno nie bez znaczenia jest stan naładowania akumulatora (choć od czasu kupienia nie ładowałem go) i stan techniczny innych zespołów.
Natomiast wolniej się grzeje, muszę osłonić mu chłodnicę to powinno trochę pomóc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 02-11-2008
Skąd: Opole
Model: Mondeo MkIII
Silnik: TDDI by VTECH
Rocznik: 2002
Postów: 1,343
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 19-05-2010
Skąd: okolice Płocka
Model: Insignia 2013 ST BiTurbo 195 KM i było mondeo mk3
Silnik: 2.0 195 KM i 1.6 Pb 120KM
Rocznik: Suzuki SX4
Postów: 117
|
![]()
-10 stopni i zapalił po jednym pełnym obrocie wału, po dwukrotnym grzaniu świec. Nic nie dymił i nie szarpał - obroty 1000 na minutę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-12-2006
Model: MK3
Silnik: 2.0 TDCI Ghia
Rocznik: 2004
Postów: 78
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 01-12-2010
Skąd: poznan
Model: ford mondeo
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 1993
Postów: 1
|
![]()
witam co zrobic jak w -15 bardzo cieszko odpala ford mondeo 1.8 td
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-01-2010
Skąd: Namysłów
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 14
|
![]()
Moj przy -13 odpala na strzał po dwukrotnym podgrzaniu swiec.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Legionowo
Model: Mondeo Kombi Ghia
Silnik: 2.0 TDDi 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 131
|
![]()
Moje autko zeszłej zimy ciężko ale sobie radziło bez niczyjej pomocy nawet przy -30 stopniach, a teraz bez bestera nie podchodzę podpinam pod aku i wtedy odpala. U mnie dzisiaj w nocy było około -20. Podepnę go pod prostownik to może go trochę odświeży ale podejrzewam że i tak będę zmuszony wcześniej czy później go wymienić.... niestety...
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 31-08-2007
Skąd: zielona góra
Model: Mondeo MKIII Sedan Ghia full opcja
Silnik: 2,0 TDDi 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 60
|
![]()
Dziś rano przy -11 (mocno wiało i odczuwalną temperaturę podawali -20) robiłem dwa podejścia, pierwszy raz kręciłem przez ok 5sekund, odpuściłem i zakręciłem drugi raz tez ok 5sekund i zapalił.
jak na przebieg auta (242000) i swoje lata to nie ma tragedii. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-03-2010
Model: mondeo
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2002
Postów: 10
|
![]()
mój fordzik dostał nowy akumulatorek i odpala aż miło posłuchaćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-04-2010
Model: Ford Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2004
Postów: 43
|
![]()
moj tez na strzał.
dzis minus 18 mialem w nocy. rano kolo 6 minus 16. wszystko klasa poza tym ze temp silnika przy spokojnej jezdzie do pracy nie przekracza mi tej drugiej kreski co jest po luku polaczona z 3 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to chyba normalny zakres pracy skoro to tak oznaczone jest jednak jak tylko stanalem albo jechalem znacznie wolniej to lecialo jeszcze bardziej w dol. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|