![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-11-2009
Skąd: Głubczyce/Opolskie
Model: Astra G
Silnik: 2.0 DTL
Rocznik: 99
Postów: 485
|
![]()
Temat do zamknięcia. Mechanik stwierdził że koszta bedą zbyt wysokie. Do wymiany tak jak mówiliście byłaby uszczelka od głowicy, a zatem rozrząd, pompa wody przy okazji, uszczelniacze zaworów, popychacze z zaworami, mówił że może też pierścienie na tłokach, zdecydowałem się na swap na 1.6. Ale o tym w innym temacie. Dziękuje za pomoc wszystkim.
__________________
http://cs-celownik.pl/ - Zapraszam do rejestracji w sieci serwerów Counter-Strike 1.6, a także do gry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-06-2008
Model: Escort / Focus
Silnik: Diesel 1,8 TI/Zetec SE
Rocznik: 1996
Postów: 157
|
![]()
pchaj 1,8 a nie 1,6.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|