![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 28-02-2010
Skąd: Dolnośląskie
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rocznik: 2004
Postów: 9
|
![]()
dodam co jeszcze ciekawsze, że pomimo wyświetlania napisu AWARIA UKŁADU STEROWANIA SILNIKA - podłączony komputer nie wyświetla żadnego błedu, żadnego kodu! Zaobserwowane jedynie, że turbina prawdopodobnie za dużo ładuje a drugi mechanik stwierdził że jest za duża ilość podawanego( przepływającego) powietrza.(to chyba to samo co z tą turbiną przeładowywującą)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,806
|
![]()
..no toż mówię, źle zrobiona przeróbka puszki po DPF...no i z programem mogą być problemy...standardowa sprawa po takich "fachowych" robotach przy DPF Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ford::amateur
![]() Imię: grzegorz
Zarejestrowany: 26-05-2013
Skąd: wrocław
Model: focus c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2006
Postów: 1
|
![]() Cytat:
Witam mam właśnie taki sam problem ze swoim c-maxem czy możesz mi napisać jaka byla przyczyna u Ciebie pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::amateur
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 21-03-2017
Skąd: Michałowice
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6 TDCI 90km +
Rocznik: 2007
Postów: 7
|
![]()
Witam posiadam foczke 2007 r 90 km TDCi 1.6 mam problem z paleniem auta zazwyczaj gdy postoi dłużej, wyraźnie czuć nierówna pracę motoru puki nie dostanie temperatury. Dodam że występuje gryząca jasno niebieska chmurka dymu ,której po chwili nie ma śladu. Błąd jaki zarejestrował komp. P0087 cr low listwa ciśnienia który powraca , jestem po wymianie wszystkich filtrów paliwo również oraz świec , wrtychy były sprawdzanie 2 razy gdyż miałem małe nieszczęście z silnikiem przy wymianie świec żarowych przed naprawą objawy też były wcześniej zaopserwowane. Dodam że autko przy chwilowym odpalaniu i gaszeniu niekiedy długo kręci przy ponownym odpalaniu. Co myślicie pomocy???:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|