![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
Zobacz wyniki ankiety: Czy Twoj C-Max MK1 ma tendencję do ściągania? | |||
Tak, ściąga w lewo |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 43.75% |
Tak, ściąga w prawo |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 12.50% |
Tak, ściaga, ale raz w lewo a innym razem w prawo |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 12.50% |
Nie, absolutnie, prowadzi się jak marzenie |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 31.25% |
Głosujących: 16. Nie możesz głosować w tej sondzie |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2011
Model: Focus C-Max / Volvo V50
Silnik: 1,6 tdci / 1.6D
Rocznik: 2004 / 2007
Postów: 137
|
![]() Cytat:
colin, tzn ze ty jestes w stanie zrobic porzadnie cala geometrie? w sensie - czy ty sie tym zajmujesz zawodowo? Ostatnio edytowane przez panoramix ; 14-07-2011 o 13:56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-01-2011
Skąd: Kraków
Model: C-Max Ghia / Swift Saudi Arabia
Silnik: 2.0 tdci dpf/ 1.3 103KM
Rocznik: 2008 / 1993
Postów: 92
|
![]()
Nie zajmuje sie tym. Poprostu kiedys na tym dorabialem w wakacje bedac studentem i wiem jak to ustawic. Teraz mam dostep do urzadzen, ale z czasem kiepsko i od pol roku posiadania forda nie udalo mi sie zabrac za regulacje. Ledwo sobie subaru zdazylem zrobic bo tam mi sie bardziej to przydaje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2011
Model: Focus C-Max / Volvo V50
Silnik: 1,6 tdci / 1.6D
Rocznik: 2004 / 2007
Postów: 137
|
![]() Cytat:
colin, a moglbys opisac troche wiecej jak sie to robi? chodzi mi o to ze bylbym przy robieniu geometrii, wiec moze sam bym dopomogl, a przynajmniej spradzalbym na biezaco poprawnosc zabiegu. A tak na marginesie: to czy znacie jakies super speca z lodzi lub okolic kto rzeczywiscie spotkal sie z profesjonalna geometria w C-Maxie lub innym z podobnym zawieszeniem i aktywnym ukladem kierowniczym??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: C-MAX Trend
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 23
|
![]()
Interesuje mnie ten wątek gdyż też zauważyłem w swoim Maksie objaw skręcania w lewo.
Jednak moje obserwacje są nieco inne. Mój MAX ściąga w lewo krótko po odpaleniu jako zimny. Po przejechaniu paru kilomentrów efekt zanika niemal całkowicie. Na równej prostej drodze wielokrotnie puszczałem kierownicę obserwując zachowanie auta. Mówicie, że na nierównościach... tego nie brałem pod uwagę. Muszę poobserwować. Dałem sobie spokój z poszukiwaniami, bo jak nie ma problemu to nie ma co go na siłę szukać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-01-2011
Skąd: Kraków
Model: C-Max Ghia / Swift Saudi Arabia
Silnik: 2.0 tdci dpf/ 1.3 103KM
Rocznik: 2008 / 1993
Postów: 92
|
![]() Cytat:
Wystarczy sprawdzac czy robia zgodnie z instrukcja producenta urzadzenia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja sobie zawsze wyswietlalem film instruktarzowy po kawalku i robilem wedlug niego. Broblemow nie bylo jezeli kola byly proste, jak byly krzywe to zwykle tez dawalo rade zrobic jezeli dobrze sie przeprowadzilo kompensacje bicia kola. Ogolnie zadnego punktu, nawet takiego jak pobujanie samochodem nie wolno ominac, bo beda jaja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2011
Model: Focus C-Max / Volvo V50
Silnik: 1,6 tdci / 1.6D
Rocznik: 2004 / 2007
Postów: 137
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-01-2011
Skąd: Kraków
Model: C-Max Ghia / Swift Saudi Arabia
Silnik: 2.0 tdci dpf/ 1.3 103KM
Rocznik: 2008 / 1993
Postów: 92
|
![]()
Pracowalem na dwoch urzadzeniach i do kazdego byla instrukcja w postaci papierowej jak i filmu. Podejrzewam, ze jak zglosisz sie do producenta systemu to udostepnia instrukcje bez problemu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: podkarpacie
Model: ford focus c-max
Silnik: 2.0tdci duratorg
Rocznik: 2004
Postów: 147
|
![]()
No to moze poradzicie jak jest u mnie ze zbieznoscia?
Kat PK lewy przod -0.33 Kat PK prawy przod PK -0.52 Zbieznosc sumaryczna 0.06 Kat WSZ lewa strona 0,03 prawa strona WSZ 0.03 tyl lewy PK-1.38 prawy PK -1.48 Zbieznosc lewa strona 0.12 prawa 0.08 zbieznosc sumaryczna 0.20 kat znoszenia 0.02 jakie powinny byc prawidlowe wartosci jesli jest cos nietak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2011
Model: Focus C-Max / Volvo V50
Silnik: 1,6 tdci / 1.6D
Rocznik: 2004 / 2007
Postów: 137
|
![]()
Panowie! Jestesmy w domu! :-)
Moj C-Maxik idzie jak po szynach :-))) Co zrobilem: 1) Wszystkie tuleje tylnych wahaczy oraz laczniki stabilizatorow (nie potrzebnie) 2) Amortyzatory z przodu wraz z lozyskami, poduszkami, odbojami i oslonami oczywiscie 3) Kompletne nowe wahacze na przod oraz koncowki drazkow oraz laczniki Geometria robiona dwa razy, raz po wymianie tyly a raz po zrobieniu juz calego przodu. Moj wniosek jest taki ze przyczyna sciagania byly ni mniej ni wiecej a tylne tuleje przednich wahaczy. Po wymontowaniu wahaczy wygladalo tak jakoby rzeczywiscie gumu w jednym kierunku sie usztywnily a po drugich poplynely. Ogolnie nie bylo zadnych innych objawow, ale gdzies tu na forum czytalem ze z tymi tulejami to tak jest ze zaden diagnosta nie jest w stanie stwierdzic czy sa ok, nawet na szarpakach... Gdybym dzisiaj raz jeszcze podchodzil do tematu nie wymienilbym tylu, nie kupilbym calych wahaczy, a wymienil jedynie tuleje na przodzie - dla kompletu zmienilbym zarowne tylne jak i przednie tuleje przednich wahaczy. Lemforder'a oczywiscie. Lozyska amorow i amory - radze sprawdzic. U mnie 'bezobjawowo' przez 'fachowcow' okreslane lozyska, a jednak byly strzaskane, chociaz rzeczywicie ich dzialanie na sciaganie jest raczej znikome :-) W razie pytan o szczegoly zapraszam serdecznie :-) Udziele wszelkich wiadomych mi informacji :-))) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 30-12-2009
Skąd: Warszawa
Model: C-max
Silnik: 1,6 EcoBoost 182
Rocznik: 11
Postów: 269
|
![]()
gratuluje...
cieszę się że doszedłeś do sedna... cieszę się tym bardziej, że objaw podobny mam no i co najlepsze mam w bagażniku dwie tuleje tylne przedniego wahacza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. czyli jestem gotów do wymiany... łożyska amorów wymieniłem niedawno więc powinno poskutkować... czekałem tylko na zbliżający się termin przeglądu żeby sprawdzić czy diagnosta jest w stanie to wychwycić... a teraz co ciekawe: jeden z serwisów jakieś pół roku temu odmówił mi zrobienia geometrii wskazując te tuleje jako źródło ściągania... czyli albo mieli szczęście albo mają porządnego mechanika... nie mniej na początku sierpnia będę robił więc się pochwalę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
c-max , ford |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|