![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
Może rozrusznik już siada i nie osiąga minimalnych obrotów do uruchomienia.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,010
|
![]()
Po pierwsze wypadałoby dokładnie opisać problem bo do tego CB nie każdy zagląda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po drugie wymieniałeś filtr paliwa? bo wymiana filtra oleju i samego oleju ma się nijak do odpalania. Jeśli wymieniłeś filtr paliwa to jak to zrobiłeś?, bo obstawiam zapowietrzony układ paliwowy. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Imię: marcin
Zarejestrowany: 10-10-2010
Skąd: Cieszyn
Model: Focum MK2
Silnik: 1.6 (100KM)
Rocznik: 2006
Postów: 133
|
![]()
niestety ja też to obstawiam.
__________________
VW GOLF MK1 1.6 SWAP NA 1.8 GTI,BMW 535,VOLVO 440 1.7,OPEL VECTRA A 1.8,AUDI 100 2.0,ROVER 216 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-01-2012
Model: Skoda
Silnik: 1800
Rocznik: 2008
Postów: 12
|
![]()
wg mnie to pewnie zapowietrzony układ paliwa. daj znać jak już rozwiążesz problem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
![]()
Po co powtarzać coś, co już inni stwierdzili?
Chess: odpinaj po kolei przewody do wtrysków i patrz czy leci paliwo. Ostatnio edytowane przez VoyTasS ; 12-02-2012 o 19:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Postów: n/a
|
![]()
Jeden filmik jest dodany w temacie: "1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191"
Odkąd ta kupa żelaza zamarznęła w styczniu tak, prócz tych stresów, które miałem wcześniej do dziś jej nie ruszałem. Dziś nałądowałem aku do pełna bo był rozładowany. odpalając autko kręciłem raz (ok. 7sekund) i za drugim kręceniem aku został już rozładowany. aku w lutym minął rok. Nagrałem jak to wyglądało. http://www.youtube.com/watch?v=w9PW3...mEPf_8eofA6voo Ostatnio edytowane przez Chess ; 03-03-2012 o 14:02 Powód: dodanie filmu |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|