![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Poznań
Model: Focus II FL GOLD X
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 81
|
![]()
Witam,
Właśnie wróciłem z dość dalekiej trasy i nie wytrzymałem... poszedłem do garażu i zdjąłem pokrywę... i co zauważyłem.... pęcherzyk powietrza na wylocie z filtra paliwa- bardzo mały tzn. ok 1,5 mm średnicy.. zapaliłem silnik i obserwowałem co się dzieje w przewodzie i w pewnym momencie poszedł pęcherzyk prawie na całą średnicę wężyka ! chyba znalazłem przyczynę problemów nieregularnego zapalania... jak się zdarzy, że ten pęcherzyk ( moze są nawet większe i dotrze do pompy to na chwilę zapowietrza uk wtryskowy i stąd ten problem w momencie jak kręcimy rozrusznikem... jak silnik chodzi to ciśnienie panujące w pompie kopmresuje i przeciska powietrze... mam nadzieję że dobrze rozumuję?... jeżeli tak to pozostaje mi jeszcze znaleźć przyczynę obecności powietrza na wyjściu z filtra.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Poznań
Model: Focus II FL GOLD X
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 81
|
![]()
dzisiaj żonie dwa razy nie chcial zapalić.. tzn zapalił ale za 3 razem... to jedyna reguła jaka jest... właśnie przed chwilą jeszcze raz sobie obejrzałem wszystko i co prawda pęcherzyki idą ale małe i auto pali na dotyk... kilkanaście razy sprawdzone... jutro chyba pojadę wymienić filtr tzn. wkład -tylko w moim warsztacie mają filtrona ale to chyba nie jest problemem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 05-08-2009
Skąd: śląsk
Model: ford fokus
Silnik: tdci 2li
Rocznik: 2004
Postów: 272
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Poznań
Model: Focus II FL GOLD X
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 81
|
![]()
wymieniłem filtr i chyba trzeba zreszta było bo było mocno brązowy... tzn na pewno nie wymieniony od nowosci... ale racja nic nie pomogło... podpiety przy okazji pod kompa i wyrzuciło błąd U0073 - bład komunikacji szyny.... co to oznacza? uterka czujnika jakiegoś... przeszukałem forum i oprócz rozszyfrowania samego kodu nic nie znalazłem co by pasowała....
Czy ASO sobie z tym poradzi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus Turnier
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 116
|
![]()
Sprawdź jeszcze zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia. Jak się psuje, objawia się to kłopotami z rozruchem (motor odpala po pewnym czasie).
Dot. to silników 2.0 TDCi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus Turnier
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 116
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Poznań
Model: Focus II FL GOLD X
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 81
|
![]()
Minęło 1,5 miesiąca i od wymiany filtra problem się nie pojawił ( tfu, tfu co by nie zapeszyć ) zobaczymy co bedzie dalej.... Pozdrawiam i dzięki za wszystkie porady
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|