![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-03-2009
Skąd: Opolskie
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 33
|
![]()
witam, panowie dalem pompe do regeneracji bo dawala opilki, nowe zaworki we wtryskiwaczach, przed wyciagnieciem pompy auto normalnie chodzilo, pompe wsadzilem odpowietrzylem, oczywiscie caly uklad czyscilem, no ale po odpowietrzeniu auto nie odpala, na plaku odpali ale nie rowno chodzi, doszedlem do tego ze wtryski powyciagalem i krecac rozrusznikiem 2 wtryski psikaja a 2 nie, rozbierajac te wtryski przypomnialo mi sie ze w tych dwoch sprezynka ktora dociska zaworek przelewowy chowala sie cala w cewce i teraz pytanie co zrobic zeby ta sprezynka wystawala ten 1 czy 2 mm tak jak powinna, bo palac auto na tych dwoch wtryskach wszystko idzie przelewem bo ta sprezynka nie dociska, idzie to jakos zrobic w prosty sposob? to tak jakby tam elektromagnes sie zacial w tej pozycji? jak to ruszyc? wie ktos?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,996
|
![]()
Nie bardzo rozumiem, jak sprężynki mogły się skrócić podczas wymiany - bo piszesz że przed wymianą silnik pracował prawidłowo.
Chyba że nie ty zmieniałeś zaworki i ktoś spieprzył nabożeństwo - złamał sprężynki podczas wymiany zaworków. Powracając do meritum - spróbuj tu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wymieniłbym wszystkie (cztery identyczne). Upewnij się, że to jest sprężynka grzybka zaworu, a nie iglicy rozpylacza (ale ta jest gruba i niska)...
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 29-09-2013 o 16:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
![]()
wypadły trzpienie spod sprężynek. Mają ok. 2 mm długości. Ktoś je zgubił. Warsztat lub Ty.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,996
|
![]() Cytat:
Natomiast sprężynka jest bardzo krucha. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Uploaded with [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 30-09-2013 o 08:20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
|
![]()
Boblo ma racje. wypadł trzpień ten co jest cały schowany wewnątrz cewki.
Czasami jest tak że nie nie chce wyjsć za nic, a czasami jest tak że wystarczy postawić korpus w pionie i wypadnie sam. Natomiast jeżeli wtryskiwacz jest robiony dobrze, to musi być myty w myjce żeby poprostu wszystkie zanieczyszczenia z niego wypadły. Ten trzpień, zwany również bolczykiem, praktycznie zawsze wypadnie w momencie gdy wtryskiwacz jest myty w myjce i ustawiony pionowo. Pytanie jest natomiast kto wymieniał te zaworki we wtryskach? Jezeli Ty sam to masz możliwość jakims cuden odnalezienie tych bolczyków (mają rozmiar około 2mm wysokości i jakieś 0,5mm grubości kształt walca). Jezeli natomiast robił to jakiś warsztat to ciekawe jak to sprawdzali. Ostatnio edytowane przez zaksiu1985 ; 29-09-2013 o 19:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-03-2009
Skąd: Opolskie
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 33
|
![]()
juz tyle razy wykrecalem te wtryski i czyscilem ze nigdy tego trzpienia nie widzialem, i nie wypadal, na 100% ich nie zgubilem tylko musza byc tam w srodku tylko cos sie zacielo? jak to ruszyc? auto jezdzilo przed czyszczeniem wtryskow i jak je czyscilem to juz przy rozkreceniu zwrucilem na to uwage ze odrazu sprezynka mi wchodzi do samego konca w 1 i 4 cylindrze i wiedzialem ze jest cos nie tak, wiec jest moze jakis sposob zeby to ruszyc? moze elektronicznie sie zacilo cos bo nie wiem czy ten wlaeczek razem ze sprezynka sie rusza podczas jazdy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: tomek
Zarejestrowany: 16-06-2013
Skąd: Olkusz
Model: Ford MK3(combi)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2002
Postów: 32
|
![]()
Zaksiu ma racje,tez to przerabialem.Przy rozkreceniu wtrysku nic nie chcialo wylecie ale przy myciu i przedmuchaniu gdzies mi sie zawieruszylo.i jesli tego nie bedzie to wtryskiwacz bedzie przelewal jak kran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-03-2009
Skąd: Opolskie
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 33
|
![]()
no wlasnie przelewaja jak kran , ale autem jezdzilem silnik rowno pracowal i tak go odstawilem i rozkrecilem wtryskiwacze i juz zaraz po rozkreceniu sprezynka weszla do samego konca wiec auto by nie jezdzilo skoro by tam ich nie bylo prawda? moze on tam jest tylko sie jakos przemiescil w tym wtrysku ? jest to mozliwe?
Bump: a taki bolczyk idzie gdzies dostac? tzn kupic? Bump: http://www.dieselcars.pl/330,9308-028k-trzpien-ustalajacy-wtryskiwacza-common-rail-delphi-pakowany-po-10szt-.html to jest to?? ale czy ktos wie czy podczas pracy wtryskiwacza on sie porusza? czy wszytko jest stale i skoro sprezynka weszla to na bank go tam nie ma? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: tomek
Zarejestrowany: 16-06-2013
Skąd: Olkusz
Model: Ford MK3(combi)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2002
Postów: 32
|
![]()
Ja mam wtrysk EJDR...101Z i ten czpien u mnie wyglada troszke inaczej,jednym koncem jest zwezony.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|