![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1141 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Węgorzewo
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 93
|
![]()
Również polecam. Sam korzystałem i polecam. Tanio, konkretnie i bez ściemy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-09-2012
Skąd: Łódź
Model: MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDCi 130 KM
Rocznik: 2003 Hatchback
Postów: 17
|
![]()
Co do mojego ciężkiego odpalania zrobiłem dzis test zegarów na zimnym silniku (stał całą noc) i wykazało błąd DTC 9318 czyli niskie napięcie akumulatora (poniżej 10V) musze podpiąć inny akumulator i zobaczyć czy to jego wina, że tak ciężko czasami odpala na ciepłym silniku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 23-02-2011
Skąd: Zielona Góra
Model: focus mk1 ,mondeo mk3, transit mk6
Silnik: 1.8 tdci 115,2.0 TDDi 115,2.0 TDDI 100
Rocznik: 2001,2001,2001
Postów: 9
|
![]()
Witam! Może mi ktoś polecić jakiś pewny, sprawdzony warsztat do regeneracji wtrysków focus tdci 1.8 mk1 w Zielonej Górze lub okolicy? Odkad zrobilo się troche chłodniej mój focus coraz ciężej pali, a jak już odpali - to lubi zgasnąć; a jak już załapie - to troche nierówno pracuje. Tak jest przez chwile - potem ok. Jak jest nagrzany - to chodzi jak trzeba - moc i spalanie rewelacja - wciągajace jak narkotyk! Tylko to poranne ciązkie palanie..
Pozdrawiam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
![]()
a może kolego na początek byś sprawdził czy działają wszystkie świece żarowe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-09-2012
Skąd: Łódź
Model: MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDCi 130 KM
Rocznik: 2003 Hatchback
Postów: 17
|
![]()
Ostatnio zauważyłem, a raczej usłyszałem dziwne dźwięki z okolic wtryskiwaczy.. Przykładowy filmik poniżej identyczne odgłosy, ale nie tak częstsze
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Czy to może być lejący wtryskiwacz/wtryskiwacze..? W jednym wtryskiwaczu już wymieniłem zaworek, ale przed tym nie słyszałem takich objawów. Muszę znowu zrobić próbę przelewową i zobaczymy co tam wyjdzie. Zapewne próba nie odpowie mi na pytanie w jakim stanie są rozpylacze.. Oj coś czuje, ze ten mój główny powód ciężkiego odpalania na ciepłym silniku to jest spowodowany uszkodzonymi wtryskiwaczami.. Już przez chwile myślałem, że to świece, ale teraz już zgupiałem.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,774
|
![]()
Wtryskiwacze piszczą że hoho końcówki aż się proszą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-09-2012
Skąd: Łódź
Model: MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDCi 130 KM
Rocznik: 2003 Hatchback
Postów: 17
|
![]()
Czyli takie piszczenie to jednak końcówki..? U mnie nie jest tak jak na filmiku, ale piszczenie słychać.. także może 1 - 2 końcówki do wymiany ewentualnie zaworki..
Akurat ta osoba co wstawiła filmik okazało się 4 wtryskiwacze lały także do regeneracji.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-09-2012
Skąd: Łódź
Model: MONDEO Mk3
Silnik: 2.0 TDCi 130 KM
Rocznik: 2003 Hatchback
Postów: 17
|
![]()
Przelewy zrobione.. na w miarę ciepłym silnik (mała rundka), czas testu nie całe 4min bo sam zgasł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wynik testu: 1-20ml, 2-20ml, 3-16ml, 4-20ml. Co najgorsze nie chce teraz odpalić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. czyżby układ zapowietrzony..? Raz odpalił ciężko dodałem gazu dodałem tak do 2000obr/min i zgasł i zapaliła się sprężynka (mrygała). Jakieś pomysły???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | ||
Energia z Zachodniopomorskiego
![]() Imię: Marta
Zarejestrowany: 24-06-2012
Skąd: Stargard/Szczecin
Model: FOCUS GHIA, FOCUS MK3 TITANIUM, ECOSPORT ST LINE
Silnik: 1.8 TDCI, 1.6 Ecoboost 150 KM, 1.5 ECO BLUE 125KM
Rocznik: 2004,2012,2019
Postów: 6
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
![]() Ford EcoSport ST-Line by Delta & Tomas ![]() "MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,TURBO PODSTAWĄ,NITRO ZABAWĄ..." ![]() Ostatnio edytowane przez Delta ; 05-10-2013 o 12:30 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,774
|
![]()
Zapowietrzył się bo przewody powrotne a najlepiej ten pojedynczy jest zagiąć lub zatkać żeby powietrze się nie dostawało. Odepnij przewód zasilający od filtra do pompy za filtrem i zaciągnij paliwo powinno pomóc. Ogólnie wynik dobry ale to jest test statyczny zrób test dynamiczny szczegóły na moim "chomiku" szczegóły na priv.
Ostatnio edytowane przez Tvvardy ; 05-10-2013 o 13:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|