![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#4091 |
ford::specialist
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 26-05-2007
Model: Focus MK2 Silver X
Silnik: 1.8 TDCI 115 KM
Rocznik: 2007
Postów: 760
|
![]()
Przy takiej jezdzie poza dwumasa to jeszcze geometria na turbinie sie zasyfi i tak zostanie zabkowana co wywali kontrolki na desce i mocy tez nie bedzie.
__________________
Ford Focus MK2 115 KM 1.8 TDCI Ford Focus MK1 100 KM 1.8 TDCI Pozdrawiam .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4092 | |
ford::beginner
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 04-04-2014
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 12.2011
Postów: 28
|
![]() Cytat:
Tak więc mnie mój styl jazdy odpowiada, córce zresztą też, a to w zasadzie jest rozstrzygające Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Ale chętnie dowiem się więcej o wymaganiach pojazdów tej kategorii. Tylko może trochę więcej konkretów ... Chociażby link do merytorycznej dyskusji ... "Teza", że "to nie tak się powinno jeździć" średnio mnie przekonuje ... Nawet nie wiem do czego ma przekonać. Kiedyś jeden Edek zapytał: "Pomóżcie?" No więc ...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4093 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 10-01-2010
Skąd: Wrocław
Model: KUGA MK2 ST Line
Silnik: 2.0Tdci-200Km/450N
Rocznik: 2017
Postów: 1,115
|
![]()
Panowie to jest temat o tuningu a nie o zawalidrogachGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4094 | |
ford::beginner
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 04-04-2014
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 12.2011
Postów: 28
|
![]() Cytat:
Wracając do meritum mam głębokie przekonanie, że moje pytanie z postu #4086 wyczerpywało znamiona treści zawartych w tytule "[...] - kompendium wiedzy", choć uprzedzając ewentualnych krytyków przyznam, że jednak nie chodziło mi o Mondeo, ale S-Maksa. Tu rzeczywiście "pojechałem off-topicowo". Jeżeli pytanie było zbyt złożone/infantylne/obraźliwe/... itd. ... - odpuszczam, choć byłoby miło znaleźć bardziej merytoryczne odpowiedzi ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4095 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
...se wrócimy do tematu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
MK4 1.8tdci 125KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. MK3 2.0 115KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4096 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
MasterCogito...odpowiem jak inżynier inżynierowi, prosto i zwięźle - nie rób chipa ;-) Przy swoim stylu jazdy i tak nie wykorzystasz przyrostu momentu obrotowego...
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#4097 |
ford::specialist
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 26-05-2007
Model: Focus MK2 Silver X
Silnik: 1.8 TDCI 115 KM
Rocznik: 2007
Postów: 760
|
![]()
MasterCogito skoro jestes inzynier to budowa turbiny ze zmienna geometria jak i kolo dwumasowe powinna cie zainteresowac a szczegolnie jak dziala i kiedy dziala.
Pozdrow twoich kolegow i nie tłumacz sie swoim wiekiem ze to upowarzania cie do emeryckiej jazdy albo byc zawalidroga. Jezdzij płynie i elestycznie. Duzego buziaka dla towjej corki i pokaz dziewczynie jak powinno sie jezdzic a nie marudzić. Pamietaj że normalny facet ja przewiezie chyba ze liczysz na ziecia pokoroju melpete i ciucmoka. Tyle na ten temat i niech moc bedzie z toba. Duzo informacji masz na forum.
__________________
Ford Focus MK2 115 KM 1.8 TDCI Ford Focus MK1 100 KM 1.8 TDCI Pozdrawiam .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4098 | ||||
ford::beginner
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 04-04-2014
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 12.2011
Postów: 28
|
![]() Cytat:
byłby mi potrzebny moment obrotowy. Cytat:
Cytat:
Cytat:
Pytałem o silnik 1,6 TDCI w S-Maksiu, bo wiem, że przy innej masie samochodu, inaczej zestopniowanej skrzyni itd. zachowanie może być inne niż w Mondku czy Foczce. Jeżeli brak doświadczeń dla "wirusa" w tej konfiguracji samochodu - nie będę się więcej wcinał do tego wątku. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4099 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
akurat nowe 1.6tdci modyfikują się doskonale już od stosunkowo niskich obrotów, szybko budują moment ogr. i w jeździe "emeryckiej" daje to doskonałe efekty dynamiki i ECO
skrzynia w Mondeo i S-max jest tak samo zestopniowana
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4100 | |
ford::beginner
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 04-04-2014
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 12.2011
Postów: 28
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|