|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-06-2016, 15:24 | #151 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-06-2015
Skąd: Warszawa-Radość
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 93
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
U mnie jest 211kkm przebiegu ( autko z maja 2012 ), od 190kkm po chipie, Powershift i nic się nie dzieje. Do 186 kkm jeździł u niemca ( do maja 2015 ), więc ktoś nim trochę latał.
Olej wymiana maks co 15kkm, tylko, że w trasie powyżej 200km/h to maks przez 10min, bo po co zagotować oleje. Wszystko dla ludzi.
__________________
Było mk3 jest mk4 Ostatnio edytowane przez mszh725 ; 10-06-2016 o 15:49 |
10-06-2016, 17:24 | #152 |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
Panowie...statystyka...gdyby te auta nie były chipowane to tak samo by skończyły tylko może odrobinę później Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
tuneforce.pl Chiptuning Piła,Poznań,Wałbrzych tuneforce.pl www.facebook.com/TuneFORCE tuneforce.pl/kontakt-centrala Usuwanie AdBlue tuneforce.pl/wylaczanie-adblue-scr-nox,tuneforce.pl/car-flasher,ford-tuning.pl,dpfserwis.pl |
10-06-2016, 18:01 | #153 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
Miałem okazję miesiąc temu wrócić do serii po przypadkowej aktualizacji PCMa. Przez 150km jazdy do domu myślałem, że jadę pod wiatr. Nie dziękuję. Dwa dni później byłem znowu u heko.
Czy po dziurze zrezygnuję z chipa? Ależ skąd. Czy zacznę jeździć inaczej? Wątpię. Zainstaluję dodatkową chłodnicę oleju. Może wstawię zegar do pomiaru...ale czy ten zegar coś zmieni? Nie sądzę. Zwykle jeżdżę późno w nocy albo bardzo wcześnie rano. Pusta autostrada. Nie da rady jechać 160kph bo się zabiję. 10 lat temu miałem Polo i tam 150 było odpowiednie żeby pozostać skupionym, w poprzedniej Foce jakieś 170-180 ale w pekaesie? Raczej 210. Pewnie jakbym jeździł w dzień to do tego by nie doszło bo jak jest ruch to raczej okupuję prawy pas.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
11-06-2016, 09:57 | #154 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
Cytat:
Miałem dziurę w tłoku wstawiłem nowy silnik z nowszym zaworem EGR w którym nie ma czujnika położenia zaworu EGR i musiałem wgrać w ASO najnowszy soft aby nie było widać błędu EGR I pierwsze co zrobiłem to pojechałem do TuneFORCE wgrać od nowa chipa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bo odczucia miałem takie jak bym jechał pod wiatr i z bagażniki na dachu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale jedna rzecz się zmieniła po zamontowaniu zegara temperatury oleju jestem świadomy co się dzieje z olejem i nawet jak mu wstawiłem w palnik i widzę że olej ma 110 stopni to po prostu mu na chwilę odpuszczę i jest ok a tak jak nie było zegara jechałem dalej bo nie widziałem ile stopni na olej.
__________________
Hm |
|
11-06-2016, 16:48 | #155 | |
ford::average
Zarejestrowany: 17-07-2014
Skąd: Pruszków
Model: S-Max
Silnik: 2,2 DuraTorq
Rocznik: 2014
Postów: 156
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
Cytat:
__________________
było BMW e38 740d, jest eS 2.2 |
|
12-06-2016, 03:24 | #156 |
ford::specialist
Imię: Grzegorz/Barney
Zarejestrowany: 10-07-2012
Skąd: W-WA
Model: Ford S-Max Titanium (prawie S) /Platinium X/7os/ Suzuki Swift
Silnik: 2,0 TDCI/1,3
Rocznik: 2012/2007
Postów: 546
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
Czy jest możliwość sprawdzenia temperatury spalin zaraz przed turbo. Wyższa temperatura spalin + słabsze odprowadzenie ciepła przy wyższej temperaturze oleju + wyższe ciśnienie wtrysku może doprowadzić do powolnego wypalania denka tłoka a po tym juz tylko dziura. Na pewno jazda na wysokich i przez dlugi czas prędkościach przelotowych powoduje takze szybsze zużycie elementów układu korbowo tlokowego.
__________________
Zrealizowane projekty:140KM => 163KM, Sony 1CD => NX SD Plus, BT,USB,Voice, Rear Camera, 5os=>7os, podświetlenie nóg II rząd, pakiet TitS, podświetlenie drzwi, Convers + by Orion, Alarm Thatcham z podtrzymaniem, ACC, Blis, TPMS, 2 x 20mm by Eibach: The End. |
13-06-2016, 11:42 | #157 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
Byłem dzisiaj u tokarzy. Zostawiłem im podstawkę obudowy filtra i podstawkę pod filtr.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Panowie mają zrobić na piątek przejściówkę z kubka i wkładu filta na filtr przykręcany. Tak jak kiedyś zaproponował @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . Będzie wtedy można przykręcić podstawkę z termostatem. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No i trzeba będzie przejść na filtry z obudową. W silnikach DW10, DW10C, DW12, DW12C kubek i wkład filtra są identyczne. Jak u mnie wypali i będą chętni to panowie mogą*dorobić. Aha, robią z nierdzewki.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
13-06-2016, 19:50 | #158 |
ford::advanced
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 10-11-2011
Skąd: Berlin/Gorzow Wlkp (okolice)
Model: Mondeo MK4 - MK5
Silnik: 2.5 T 275KM/391Nm -2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2008- 2017
Postów: 288
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
Ja bym chciał takie cudo do 2.5T .
__________________
Było 216 KM /329Nm jest 275KM/391Nm |
14-06-2016, 06:59 | #159 |
FCP member
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
coś mi się zdaje, że do 2.5t gotowce leżą po szafach. Tych silników robionych grubo powyżej 300KM w fordach i volvo jest od groma. Poszukaj jak w FF MK2 RS jest to zrobione albo jak tam tuningowano.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała |
16-06-2016, 18:02 | #160 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-08-2014
Model: Mondeo mk5 II
Silnik: ecoblue 190 A8
Rocznik: 2020
Postów: 115
|
Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku
Dziś mój focus dołączył do grona dzięki TuneFORCE
Wyszło niecałe 200 km i 450Nm Bardzo miły dodatek Służbowo mam mondeo 2.0 z box'em na 200 koni ale przy wadze foki frajda nieporównywalnie większą Dziura w tłoku już raz zaliczona i to przy serii 163 km więc wszystko zależy od sposobu użytkowania Wcześniej foka była służbowa i po 180 tys silnik do generalnego remontu.. Prywatnie to się raczej nie zdarzy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Bump: Literówka : wyszło 410Nm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|