![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#141 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 09-06-2016
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCI 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 102
|
![]()
Ja Koledzy nie rozumiem jednego. Silniki identyczne, różnica w oprogramowaniu
W takim razie dlaczego 95 pokręca się do 115, a 115 do 140???? Jeżeli takie same silniki, to dlaczego nie pokręcacie 95 na 140??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,257
|
![]() Cytat:
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2015
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2011
Postów: 131
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
ford::advanced
![]() Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 16-11-2014
Skąd: SOCHACZEW
Model: Focus mk3
Silnik: 1,6 TDCI z DPF
Rocznik: 2011
Postów: 307
|
![]()
Z tym że do 140 trzeba wykroić filtr DPF a w niedługim czasie może być problem z przeglądem :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-03-2016
Skąd: Poznań
Model: Ford Focus Mk.III kombi
Silnik: 1.6 TDCI 115 KM (upgrade z 95)
Rocznik: 2011
Postów: 153
|
![]()
Co do spalania po upgrade, u mnie w jeździe miejskiej na krótkich odcinkach ok 20km dziennie bez stania w korku tylko światła spalanie 5,5 wg kompa. Ostatnio jechałem w trasie 100km ale bez szaleństw do 105-110km/h to spalił 4litry na 100km na pokładzie rodzina 2+2.
Tankowałem 25 litrów to komp pokazuje zasięg 530km z czego tankuję po 500km jak pokazuje już z 10 km do tankowania. Mnie ciekawi czy komp pokazuje zasięg po zatankowaniu z uwzględnieniem zużycia rezerwy czy nie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
ford::advanced
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-09-2014
Skąd: Przyczajony z Czajowic :)
Model: Foka mk.3 Dłuuuga
Silnik: 1,6TDCi 95KM
Rocznik: 2011
Postów: 341
|
![]() Cytat:
No i 95 od razu robi na około 135-140KM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2015
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2011
Postów: 131
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
ford::advanced
![]() Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 16-11-2014
Skąd: SOCHACZEW
Model: Focus mk3
Silnik: 1,6 TDCI z DPF
Rocznik: 2011
Postów: 307
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|