![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Pytanie w imieniu kolegi.
2.0 tdci pracuje nierowno na zimno, jakby nie palil na jeden cylinder. Do tego dymi co by sygerowalo niedopalanie. Po rozgrzaniu problem ustaje. Bledow brak. EGR zaslepiony plytka ale plytka ma otwor zeby nie wyrzucal bledu. Swiece nie pracowaly, ale po wymianie wiazki i swiec dzialaja. Wtryski na zimno maja wartosci korekcji: pierwszy okolo 1.3, drugi i trzeci okolo 0.8 Czwarty ponizej 0.8 Po rozgrzaniu pierwszy, drugi i trzeci stabilizuja sie na okolo 1, a czwarty zostaje na okolo 0.7 Zastanawiam sie nad kompletnym zaslepieniem EGRem, ale w sumie objawy sa blizsze wtryskom. Bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 19-02-2008
Skąd: Dębno
Model: Kuga
Silnik: 1.5
Rocznik: 2018 Lift
Postów: 89
|
![]()
Miałem podobnie jak ty. Pomogło czyszczenie wtrysków preparatem dolewanym do paliwa. Poczytaj moje posty..jest ta m wszystko opisane.
__________________
Obecnie Kuga 2 lift 2018 -> Fiesta 2015->Transit 2014 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Dzisiaj przepuscili Liqui Moly i niestety nie pomoglo. Przynajmniej od razu nie widac efektow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 30-03-2016
Skąd: Nowy Sącz
Model: S-Max
Silnik: 2.0 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 218
|
![]()
A jest kolega pewny czy świeca żarowa jest ok, bo wydaje mi sie że było by podobnie, oczywiście to moja sugestia.
Ile kolegę kosztowała próba przelewowa? Bo tylko ona faktycznie mówi w jakim stanie są wtryski i ile ma kolega na liczniku Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Świece żarowe były wymienione na nowe. Wiązka elektryczna do świec też wymieniona. Kolega twierdzi że robili pomiary i jest prąd i właściwy opór.
Próbę przelewową też robili. Nie znam dokładnych wyników ale były równe. Próba robiona samemu więc nic nie kosztowała. Przebieg raczej sensowny. Na pewno nie taki żeby mogły paść wtryski, ale nie wykluczam np rdzy od wody w paliwie Sent from my E6853 using Tapatalk Ostatnio edytowane przez mkaminski100 ; 25-01-2017 o 21:16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: MRO
Zarejestrowany: 09-12-2012
Model: S MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 582
|
![]()
Ja tak mam od 100 tys km... O ile nie masz jakichś okrutnych objawów olej to i nie myśl o tym. Jak dla mnie do wymiany wtryski...
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: WAWA
Model: S-MAX
Silnik: 2.2 tdci 200hp
Rocznik: 2011
Postów: 108
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 09-09-2016
Skąd: Nysa
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010 LIFT
Postów: 52
|
![]()
błąd jakiś miałeś???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 09-09-2016
Skąd: Nysa
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010 LIFT
Postów: 52
|
![]()
Ja mam ten błąd
https://zapodaj.net/abbbd2e856d8b.jpg.html może być powodować problem, w tygodniu podjadę na inny interfejs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]() Cytat:
Sent from my E6853 using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|