![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-12-2016
Model: c max
Silnik: 140 km Disel
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
![]()
mam c-maxa 2.0 tdci z 2007.cos się dzieje z turbo,silnik traci moc.wymienilem już przepustnice,zawor regulacji doładowania i czujnik czastek stalych dpf.nic to
nie pomoglo.dzisiaj zapalila się zolta kontrolka silnika.czy ktoś może mi doradzić jaka może być przyczyna wylanczania się turbiny. Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 19-02-2017 o 12:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-06-2014
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK3
Silnik: tdci 1,6 95KM
Rocznik: 2012
Postów: 57
|
![]()
A diagnostyka komputerowa coś mówi. Jakieś błędy. Czy tak wymieniasz cześć po kolei losowo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 02-12-2012
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM PS
Rocznik: 2014
Postów: 127
|
![]() Cytat:
Oddaj auto na dobrą diagnostykę np. do Carosa. Nie ma sensu wymieniać kolejne rzeczy bez potrzeby. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-12-2016
Model: c max
Silnik: 140 km Disel
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
![]()
witam.mechanik podpinal komputer i sywierdzil,ze turbina dostaje za duże ciśnienie sprężonego powietrza.wymienil te zawory i bez zmian.jeszcze przepustnice wymienil,oczywiscie tez to nic nie dalo.prawie tysiąc zl wydalem a auto dalej zle chodzi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,774
|
![]()
Przyjedź do mnie i zostaw 1 tys. zł a powiem dlaczego się "wyłancza"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Postów: n/a
|
![]()
Ja ci powiem za 700;P
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 18-08-2016
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 44
|
![]()
Ja długo miałem z tym problem, po czym sam z siebie zniknął. Wcześniej wyłączało mi turbo na parę sekund równo przy 3000 obrotów obojętnie na którym biegu. Co to mogło być? Dodam, że jedna klapka w tej przepustnicy lata luzem jak chce, ma uszkodzony mechanizm (ta od strony kierowcy). Chciałem wymienić przepustnicę, ale widzę, że to nie ona była przyczyną chyba
Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|