![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 22-04-2015
Skąd: Grodków
Model: Mondeo MK1
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 2
|
![]()
Witajcie, szukajac uszczelek do mojego mondka natrafiłem na złomie na Mondeo MK II z silnikiem 2.0 i przebiegiem 115 000 (śmiech na sali) silnik jest suchy, cyka niczym zegarek, na gaz reaguje idealnie, był zalany ale po odpaleniu śmiga bez zarzutów, wręcz jestem w szoku że coś takiego pośród "zgnitków" dało się znaleźć :O i teraz uwaga, mam w planie przekładkę silnika, u mnie pod maską siedzi 1.6 a model to MKI czy coś stoi na przeszkodzie? co trzeba przerobić? czym różni się lewarek zmiany biegów w MKI i MK2? czy wtyczki sa takie same czy sa jakieś różnice? i w sumie gdyby się udało, czy warto było by ten silnik wziąć razem z klimą i poprostu włożyć do mojego klime? proszę o porady bo facet chce to pognieść a silnik wysłać do afryki w kontenerze,
Dzięki za pomoc! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Według mnie za dużo roboty w stosunku do korzyści, ale jak masz dużo czasu to powodzenia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 26-02-2010
Skąd: Bełchatów
Model: mondeo Mk3
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2005
Postów: 824
|
![]()
silnik ma czarny dekiel czy srebrny ten w mk2 i popraw podpis bo mk1 w 97 nie było
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 22-04-2015
Skąd: Grodków
Model: Mondeo MK1
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 2
|
![]()
Obydwa silwertopy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 01-05-2017
Skąd: Słupsk
Model: Mondeo MK2, MK4
Silnik: MK2-1.8 Zetec E, MK4-2.0 DW10C 163KM
Rocznik: MK2-12.1997, MK4-06.2010
Postów: 278
|
![]()
Montaz klimy na moj gust trudniejszy od swapa. Wybebeszenie deski, wymiana calej nagrzewnicy.
Sam swap powinjen byc bezproblemowy. Robilem przeszczepy gdzie nic nie bylo nawet kuzynem biorcy i jezdzi juz lata. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 06-07-2010
Model: Scorpio Cosworth
Silnik: BOA, 2,9 V6 24V
Rocznik: 1993
Postów: 50
|
![]() Cytat:
Z kolei przekłądka na V6 z R4 to raczej ze skrzynią włącznie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 06-07-2010
Model: Scorpio Cosworth
Silnik: BOA, 2,9 V6 24V
Rocznik: 1993
Postów: 50
|
![]()
Darmodziej.. a jak z podszybiem?
Ostatnio edytowane przez KubuśWariat ; 02-02-2024 o 05:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]()
Nie wiem o co chodzi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,188
|
![]()
myślicie że po 6 latach dalej przekłada ten silnik?
A inne nie podszybie, tylko ściana grodziowa. Później już jest unifikacja i nie ma takich problemów.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
mondeo mk1 , mondeo mk2 , silnik |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|