![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-08-2008
Skąd: UĆ
Model: Focus Kombi MKI/ Escort Cabrio MK VII
Silnik: 1.8TDCI / 1.6 16V
Rocznik: 2003/1996
Postów: 49
|
![]()
Witam dzis jadac właczyłem wycieraczki i wszystko było ok jak zawsze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. deszczyk przestal padac wiec je wyłaczyłem a tu lipa nie dały sie zatrzymac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zatrzymały sie dopiero po wyłaczeniu zapłonu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i co najgorsze włączają sie po właczeniu zapłonu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i nie da sie ich zatrzymac . Co to sie narobiło ?? gdzie szukac przyczyny ??
Focusik MK I 1999r Kombi Tddi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mam mnóstwo jazdy a tu taki pech Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-09-2008
Skąd: Tyskie
Model: Focus,Mondeo
Silnik: 1.6 TDCI,2.0 TDCI
Rocznik: 2014,2018
Postów: 73
|
![]()
Rozbierz przełącznik i zobacz może sie coś wyłamało w środku.Jak będziesz musiał kupić nowy to kup sobie z interwałem(o przeróbce poszukaj na forum)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 06-07-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1998
Postów: 19
|
![]()
Witam
Wiem że było już wiele tematów odnośnie zatrzymywania się wycieraczek, jednak oprócz tego mam dodatkowy problem gdy włączę spryskiwacz to przednie wycieraczki chodzą mi cały czas a żeby je wyłączyć muszę wyłączyć zasilanie. Czy to przekaźnik czy też coś innego? Niestety nie mogę zamienić przekaźnika przednich wycieraczek z tylnymi ponieważ mam jeszcze ten stary przekaźnik scalony przód z tyłem... Pomóżcie koledzy bo coraz częściej pada Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 13-04-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus mk1 kombi
Silnik: 1.8 benz + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 2
|
![]()
Witam,
Szukałem odpowiedzi na Twoje pytanie, ale widzę, że jest z tym ciągły problem. Dlatego pozwolę sobie podbić ten temat. Czy któryś z kolegów znalazł przyczynę niewyłączania się wycieraczek po włączeniu spryskiwacza? Wyłączają się dopiero po wyłączeniu zapłonu.[ Dodam, że dodatkowym objawem jest brak pierwszego biegu wycieraczek - działa z tą samą prędkością co drugi. Co więcej gdy wystąpiła ta usterka w kabinie dało się wyczuć swąd palonego plastiku, a wycieraczki zaczęły zwalniać przy opadaniu, a zegary wręcz przygasały (jakieś spadki napięcia, czy co?). Na chwilę obecną objawy j.w. bez swądu czy zaburzeń rytmu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Proszę o poradę. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
Wymień manetkę wycieraczek. Coś przypaliłeś i masz zwarcie.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 13-07-2014
Skąd: Koszalin
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 180 423Nm
Rocznik: 2008
Postów: 327
|
![]()
Manetka, albo przekaźnik, nic więcej w foce 99r. być nie może.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 13-04-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus mk1 kombi
Silnik: 1.8 benz + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 2
|
![]()
Manetka wymieniona i bez zmian. Ergo, będę walczył z przekaźnikiem.
Dzięki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-07-2010
Skąd: warszawa
Model: focus
Silnik: diesel 1.8 TDdi
Rocznik: 2001
Postów: 16
|
![]() Cytat:
Usterka wystąpiła w ten sam sposób, takie same objawy. Podjęte działania: - bezpieczniki sprawdzone są ok. - silnik sprawdzony, działa prawidłowo - mechanizm wycieraczek sprawdzony - manetka sprawdzona (podmieniana z inną) Dzisiaj podmieniłem przekaźnik na sprawny (ten zintegrowany) niestety bez zmian, problem nadal występuje. Do sprawdzenia pozostaje wiązka i ktoś jeszcze wspominał o jakiejś blaszce przy silniku. Poproszę o sugestie..szczegóły odnośnie tej blaszki. Z Twojego opisu wynika, że swąd plastiku mógł pochodzić ze stopionej otuliny instalacji wycieraczek. Przewody mogą się ze sobą stykać i powoduje to nieprawidłowe działanie wycieraczek. Elektryk powiedział, że mogła się stopić otulina przewodów w wiązce. W przyszłym tygodniu sprawdzę u siebie i dam znać. pozdrawiam M |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|