![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-06-2014
Model: Ford Focus mk2 FL, 5d
Silnik: 1.6 SIGMA Ti-VCT 115KM
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]()
Dzisiaj zobaczyłem że mam przerwany ( prawdopodobnie przegryziony przez kuny) przewód umieszczony w komorze silnika przechodzący w poprzek silnika. Nie znam się za bardzo od czego to więc proszę o pomoc.
Wydaje mi się że to coś od zmiennych faz rozrządu ??? Przewód zaznaczyłem czerwonym kółkiem na przykładowym zdjęciu tego silnika 1.6 Ti- VCT. Silnik odpala normalnie i samochód jeździ, nie zapala się żadna kontrolka i żaden komunikat. Moje pytania brzmią od czego to i czy nie zaszkodzę sobie przejeżdżając w tym stanie do mechanika około 30 km. ?? Proszę o pomoc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,502
|
![]()
Zajedziesz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,572
|
![]()
Zajedzie do mechanika czy zajedzie silnik? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 25-03-2018
Model: Focus MK2
Silnik: 1,8 DURATEC
Rocznik: 2006
Postów: 67
|
![]() Cytat:
Poważnie, chcesz z tym jechać do mechanika 30 km? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-06-2014
Model: Ford Focus mk2 FL, 5d
Silnik: 1.6 SIGMA Ti-VCT 115KM
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]() Cytat:
To w końcu jak ? Można jechać czy nie i od czego to przewód ? Bo tego typu odpowiedzi jw. hindus , olafik to raczej nie pomagają tylko dezorientują . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
![]()
Za malo informacji , to co zaznaczyles to rurka karbowana w ktorej sa przewody . Widac w uszkodzonym miejscu kable ? sa uszkodzone ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 25-03-2018
Model: Focus MK2
Silnik: 1,8 DURATEC
Rocznik: 2006
Postów: 67
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-06-2014
Model: Ford Focus mk2 FL, 5d
Silnik: 1.6 SIGMA Ti-VCT 115KM
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]()
Jestem na dyżurze aż do poniedziałku rano ,a samochód zostawiłem na parkingu w innym miejscu. Nie zrobiłem zdjęcia na swoim silniku bo nie mam teraz do niego dostępu tylko zdjęcie wkleiłem z neta i zaznaczyłem ten przewód. Raczej wydaje mi się w 99% że to ten i pod tą karbowaną osłoną jest tylko jeden przewód ( przerwany jednożyłowy razem z osłoną ). Nie jestem znawcą elektryki samochodowej dlatego podpytuję się Was bo sam tego nie zrobię. Więc mam tylko opcję mechanik. Dziękuję za próbę pomocy.
Tylko chciałem wiedzieć czy nie uszkodzę silnika itp. jadąc te parę kilometrów z tym przerwanym przewodem. Ostatnio edytowane przez maymall ; 03-11-2018 o 17:28 Powód: korekta |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
![]()
Jezeli przewod przerwany to trudno powiedziec co moze sie stac , wyglada ze przewod idzie do altka
Ostatnio edytowane przez krzys1968 ; 03-11-2018 o 17:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-06-2014
Model: Ford Focus mk2 FL, 5d
Silnik: 1.6 SIGMA Ti-VCT 115KM
Rocznik: 2008
Postów: 111
|
![]() Cytat:
Tak zaizolowałem taśmą jeden i drugi koniec przewodu jeszcze jak zostawiałem samochód na parkingu. No właśnie ten przewód idzie gdzieś w stronę alternatora ,a zaczyna się wtyczkami przy takiej kopułce z jednej i drugiej strony przy rozrządzie gdzie są chyba czujniki - sterowniki fazatorów ? Tam gdzie zaznaczyłem strzałką 1. zaczyna się ten przewód . Ostatnio edytowane przez maymall ; 03-11-2018 o 18:06 Powód: dopiska |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|