![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#501 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-06-2014
Model: Puma
Silnik: 1
Rocznik: 22
Postów: 222
|
![]()
A możecie się podzielić jak to zrobić? U mnie też tempomat padnięty i w pierwszej kolejności chciałbym się zainteresować przyciskami, mam dwa DTC z nimi związane.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
ford::advanced
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 22-08-2013
Skąd: Piaseczno
Model: S-Max Mk2, Fiesta mk7 Silver X
Silnik: 2.0 TDCi 150KM, 1.25 82KM
Rocznik: 2018, 2016
Postów: 313
|
![]()
Wszystko znajdziecie na załączonym rysunku. Trzeba płaskim śrubokrętem zwolnić dolny zaczep a następnie popchnąć poduszkę do góry co spowoduje zwolnienie pozostałych zaczepów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
![]()
To ja dodam tylko że najlepiej w pierwszej kolejności zdjąć górna osłone kolumny kierowniczej - też zaraz po licznikiem i kierownicę obrócić w "pion" i od strony zdjetej obudowy kolumny kierowniczej dostać się do tych blokad.
Tutaj moje foty jak naprawiłem moduł [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM ![]() http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Pisałem o górnym zaczepie modułu pod kierownicą i delikatnych zaczepach elektroniki w przyciskach :-)
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
![]()
Link do filmu [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM ![]() http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-06-2014
Model: Puma
Silnik: 1
Rocznik: 22
Postów: 222
|
![]()
Nie zazębiają się ze sobą informacje. Z obrazka wynika, że trzeba od dołu wpakować śrubokręt, zwolnić zaczep i podnieść poduszkę.
Na filmiku z kolei widać, że gość demontuje górną osłonę, żeby od tyłu kierownicy powalczyć z dwoma bocznymi zaczepami. No różnica jest dość konkretna. Czy po dostaniu się do wtyczki przycisków jest opcja na zasymulowanie naciśnięcia ON, żeby upewnić się, że to przycisk jest problemem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
![]()
Ja robiłem wg filmiku i moich zdjęć. Nawet nie zauważyłem że jest tam jakaś dziura.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM ![]() http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-06-2014
Model: Puma
Silnik: 1
Rocznik: 22
Postów: 222
|
![]()
Ok, sprawdzę u siebie, która opcja załatwi temat.
Jeszcze dwa pytania: 1. Czy po dostaniu się do wtyczki przycisków jest opcja na zasymulowanie naciśnięcia ON, żeby upewnić się, że to przycisk jest problemem? (powtórzyłem, żeby nie uciekło) 2. Czy cruise control standby pojawi się na samym zapłonie po wciśnięciu ON, czy niestety trzeba odpalać silnik? Potrzebny mi tylko komunikat, prawe przyciski raczej działają ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
![]()
Szczerze mówiąc to nie wiem w przypadku 1 i 2. Przysiski działają na zasadzie odpowiedniej opornosc/rezystancji, a nigdy nie sprawdzałem czy można go aktywować bez zapłonu.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM ![]() http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
ford::advanced
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 22-08-2013
Skąd: Piaseczno
Model: S-Max Mk2, Fiesta mk7 Silver X
Silnik: 2.0 TDCi 150KM, 1.25 82KM
Rocznik: 2018, 2016
Postów: 313
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|