![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#121 | |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 15-09-2019
Skąd: Sandomierz
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCi 163
Rocznik: 2013
Postów: 89
|
![]() Cytat:
No właśnie ostatnio bardzo krótkie odcinki robiłem rzędu 3 km może do sklepu i do domu i tak przez parę dni. A dzisiaj jak tylko wyjechałem w dłuższą trasę i złapał odpowiednią temperature od razu wypalanie tylko dlaczego do 46% doszło?? Ostatnio edytowane przez Tomasz8456 ; 24-05-2020 o 17:09 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
ford::average
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
![]()
No ja dzisiaj zanim ruszyłem w małą przejażdżkę to sprawdziłem Forscanem - DPF Soot 86 % i DPF Load 70% i od razu ruszyłem żeby się wypalił i złapał temperatury i zaczęło się przy 89% i (było już ok.290km zrobione od ostatniego wypalania) i skończyło na 25% i DPF Load 0.57%.
Od dzisiaj zaczynam liczenie i zobacze następne wypalenie kiedy nastąpi, ale teraz w tygodniu czeka mnie więcej tras więc oczekuje że wypalanie nie zacznie się wcześniej niż po 300km, jeśli nie to będzie znaczyło że ta zaślepka nic pozytywnego nie wniosła więc zastanie tylko zamówić pełną zaślepkę i zobaczę wtedy co się będzie dziać |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Kraków
Model: MONDEO MK4 FL TITANIUM S @ 2.2 230/500 + C-MAX TITANIUM 2014 2.0 @ 200/400
Silnik: 2.2 tdci + 2.0 tdci
Rocznik: 2013, 2014
Postów: 929
|
![]()
jak wypala Ci się przy ok.300 km to jest ok, jak poniżej to jest problem z EGR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
ford::average
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Kraków
Model: MONDEO MK4 FL TITANIUM S @ 2.2 230/500 + C-MAX TITANIUM 2014 2.0 @ 200/400
Silnik: 2.2 tdci + 2.0 tdci
Rocznik: 2013, 2014
Postów: 929
|
![]()
pamiętaj, że po czipie na pewno DPF się szybciej nasyca niż przy fabrycznych, zważywszy, że u mnie seria pokazała 193/390. Zwróć również uwagę, że w ciepłe dni również nasycenie wzrasta szybciej niż w np jesienną porą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Kraków
Model: MONDEO MK4 FL TITANIUM S @ 2.2 230/500 + C-MAX TITANIUM 2014 2.0 @ 200/400
Silnik: 2.2 tdci + 2.0 tdci
Rocznik: 2013, 2014
Postów: 929
|
![]()
To, że Ty nie zauważyłeś to nie znaczy, że tak nie jest, w szczególności jak lubisz depnąć ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
ford::average
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|