![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-11-2013
Model: mundek: titanium i ghia z durashift
Silnik: 1.8 TDCI 125KM i 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2007 i 2009
Postów: 74
|
![]()
Witam,
Czy zna ktoś większy intercooler do mondeo 2.0tdci przedlift? Oczywiście szukam IC który wywoływał by jak najmniej przeróbek. Dopuszczam zmianę/ dorobienie mocowania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-05-2011
Skąd: UK
Model: Mondeo MK5 Titanium X Sport
Silnik: 2.0 TDCi 210 Bhp BiTurbo
Rocznik: 2015
Postów: 1,151
|
![]()
Tanio nie jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-06-2010
Skąd: Tychy
Model: Galaxy II
Silnik: 2.0 TDCI 115PS @ +++
Rocznik: 2008
Postów: 244
|
![]()
Albo poczytaj wątek kolegi z forum [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Ja właśnie w tym kierunku poszedłem i jestem mega zadowolony. Tylko tam kolega ma 2,2 natomiast do 2.0 są inne średnice kolanek redukcyjnych. A [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] znalazłem najtaniej. Wszystkie części wyszły nieco ponad 400zł i jak ktoś sam nie zamontuje to trzeba dodać kosz robocizny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 19-06-2019
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MkIV
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 38
|
![]()
Jeśli mogę zapytać jaką średnicę króćców należy wybrać dla 2.0tdci 57 czy 63mm? Ktoś może wie jaki komplet elementów zakupić żeby za jednym razem całość poskładać(ile jakuch kolanek łączników itp.)? ?
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-11-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 568
|
![]()
Właśnie u siebie wpakowałem cooler FMIC.PL. Co potrzebujesz:
Płaskownik do zrobienia mocowań górnych i dolnych Intercooler 2x kolanko silikonowe 90 stopni 57/57mm 2x redukcja aluminiowa 57/51mm o długości minimum 6/7cm, ja wziąłem 10 albo 11cm. 6x opaska zaciskowa. tak to wyglądało po złożeniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co do średnicy. Fabryczny IC ma wejście wyjście 51mm średnicy. Do montażu nie ściągałem zderzaka. Intercooler FMIC.PL już ma wejście wyjście 57mm, kolanka pod 57mm i redukcja aluminiowa 57/51mm. Jakbyś potrzebował fot mocowania górnego czy dolnego to daj znać. Ostatnio edytowane przez bartecki92 ; 31-08-2020 o 11:39 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 05-09-2013
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 404
|
![]()
Cześć,
GRATULACJE Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. daj więcej info : jak wyjąłeś stary włożyłeś nowy, jak robiłeś mocowania, czy jest większa turbodziura itd.... Pozdrawiam Jarek |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-11-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 568
|
![]()
Wykonałem to tak jak w tym poście:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Z tą różnicą, że w 2.0TDCi są mniejsze średnice i ja nie ściągałem zderzaka. Wystarczy ze zderzaka wypiąć tą przednią kratkę na której mam czujniki parkowania i tablicę rejestracyjną, potem wziąć długie wiertło i przewiercić belkę(od frontu jest już otwór). Demontaż starego IC to odkręcenie 2 śrub i wypięcie przewodów. Górne mocowanie jest przykręcane do przedniej belki a dolne są przykręcane do dolnego mocowania chłodnic (mocowane na 4 śruby i można wyjąć z samochodu). Mocowania to jedyna trudna rzecz w tym, potem to już jak klocki lego. Co do wrażeń... Turbo dziury nie ma większej, w upały była spora różnica, odpychał się, jak w chłodniejsze dni no i najbardziej czuć to na trasie, prędkości 80-150 są poprawione. Przyrostu mocy raczej to nie dało i liczyłem się z tym, po prostu trochę odelżyłem silnik chłodniejszym powietrzem. Teraz zabieram się za turbo i stroję karawan na hamowni. Efekty do obejrzenia w Nowym Dworze Mazowieckim Ostatnio edytowane przez bartecki92 ; 01-09-2020 o 08:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 19-06-2019
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MkIV
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 38
|
![]()
Super. Dzięki za info. Jaki cooler zamontowałeś u siebie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-11-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 568
|
![]()
Taki wjechał:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ważne są wymiary, jest trochę bardziej oddalony od chłodnicy klimatyzacji a jednocześnie nadal mieści się za belką. Do tego jeszcze podniosłem mocowanie tablicy rejestracyjnej, żeby tak nie zasłaniała IC i usunąłem osłony z kratki, tak, żeby powietrze leciało na całość, na zimę może zamontuje z powrotem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 19-06-2019
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MkIV
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 38
|
![]()
A jakich opasek użyłeś?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|