![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#571 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 4,013
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-05-2013
Skąd: Bytom
Model: Focus Mk3
Silnik: 1.6 EcoBoost 150KM
Rocznik: 2014
Postów: 58
|
![]()
Pytanie do tematu.
Jak VIN nie pojawia się na liście do wymiany to problem nie dotyczy? Wobec tego jak zostało rozwiązane chłodzenie i oczujnikowanie w takim przypadku?
__________________
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-11-2011
Model: FOCUS MK3
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2012
Postów: 304
|
![]()
Zmieniono tylko przewody na lepszej jakości, czujnika nie dali. Jeżeli płyn zacznie Ci sią sączyć z np. ze złączki czy zbiorniczek się rozszczelni remont silnika gwarantowany o ile wcześniej nie zauważysz wycieku...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-05-2013
Skąd: Bytom
Model: Focus Mk3
Silnik: 1.6 EcoBoost 150KM
Rocznik: 2014
Postów: 58
|
![]()
Zbiorniczek pękł od spodu jakiś czas temu i udało się wychwycić usterkę w porę, że tak napiszę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wymieniłem zbiorniczek i wąż który idzie pod osłonę silnika. Płyn nie ucieka od tamtego czasu.
__________________
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 13-09-2016
Skąd: Krakow
Model: Galaxy
Silnik: 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 29
|
![]()
Witam wszystkich.
Mój post dotyczy co prawda Galaxy 2012, ale akcja serwisowa ta sama. Przypadkiem dowiedziałem się że mój samochód objęty jest tą akcją. Umówiłem się w ASO na jakieś testy, rozmówca powiedział że sprawdzają szczelność oraz błędy komputera, jeżeli wszystko będzie ok to zamawiają części i umawiają się na serwis. I tu zaczynam mieć wątpliwości. Po pierwsze ForScan pokazuje ciągle jakiś błąd którego nie da się wykasować, pisałem o tym w wątku [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Po drugie, mam wrażenie że ubywa mi płynu chłodzącego, co jakiś czas dolewam około 100 ml, testu szczelności nie robiłem, spaliny (o ile to coś mówi) są ok. Wspomniałem o tym ubytku płynu, tu serwisant powiedział że jeżeli auto nie było serwisowane w ASO to może być problem. I teraz do sedna, czy taki błąd może być problemem dla tej akcji ? I co chyba bardziej istotne, co jeżeli stwierdzą nieszczelność układu ? Czy mogą odmówić wykonania akcji, zwłaszcza że ta akcja ma związek z nieszczelnością ? Umówiłem się w ASO Wikar, w Krakowie, może przezornie warto w innym Aso próbować ? Post ten zamieściłem również w wątku Galaxy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,687
|
![]()
Już było o tym wiele razy. Akcję zrobić muszą jeśli vin Twojego auta jest na liście aut objętych akcją serwisową. Jeśli jest pęknięta głowica w charakterystycznym miejscu (już wyrzucałem zdjęcie z miejscem pęknięcia) to wymienią silnik. Jeśli wyciek jest w innym miejscu, np w pękniętej tulei cylindra to ograniczają się do wykonania akcji i ew naprawa tego leży po Twojej stronie. Błąd który podałeś nie przeszkadza w wykonaniu aukcji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
ford::beginner
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 13-09-2016
Skąd: Krakow
Model: Galaxy
Silnik: 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 29
|
![]()
Czy jesteś w stanie przybliżyć wątek lub post gdzie wrzuciłeś to zdjęcie ?
Wyszukiwarka zwraca 500 Twoich postów, przejrzałem większość w podobnych tematach, ale zdjęcia o którym mówisz nie znalazłem. Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,687
|
![]()
W załączeniu. Raczej bez zdjęcia dolotu nie dojrzysz sam.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 13-09-2016
Skąd: Krakow
Model: Galaxy
Silnik: 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 29
|
![]()
Dziękuję bardzo.
Ostatnio edytowane przez SRS ; 15-06-2021 o 09:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
FCP member
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
|
![]()
Ten przypadek że zdjęć to właściwie skrajna sytuacja. Bez problemu można to sprawdzić robiąc zdjęcie np. telefonem. Nic nie trzeba demongowac.
Ubytek na poziomie 100ml (nie wiem co ile km) może oznaczać nieszczelnosc np. na pompie lub obudowie termostatu. Wcale nie musi oznaczać peknietego bloku lub głowicy.
__________________
Były: Ford Escort 1.3 1993 r., Mondeo MK3 kombi 1.8 duratec 2003 r. vel Czarnuch, Focus MK2 1.6 2009 r. najlepszy kompan na kręte drogi. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|