![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#541 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,345
|
![]()
Tylko bazując na temperaturze podczas wypalania.
Przepalona świeca zgłosi błąd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 03-07-2016
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Model: Mondeo Titanium S
Silnik: 2.0 Tdci 227KM/473Nm
Rocznik: 2014
Postów: 149
|
![]()
Soot wyzerowałem I auto nie sieje błędami. Dziś chcę spróbować statycznie wypalić. Które pid odpowiadają za parametry świecy? Te cattemp11 i csttemp12?
Przy statycznym wypalaniu bagażnik oproznic? Zapasówka i tak forma styropianowa? Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez poliocertes ; 22-07-2021 o 10:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,345
|
![]()
Tak te dwie temperatury. Pierwsza powinna być coś koło 400 druga 650.
Jest też pid od przekaźnika świecy. Nie ma potrzeby nic wyjmować. Tylko w wysokiej trawie nie stan bo temp z wydechu skutecznie wypala jak maszynka do chwastów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 03-07-2016
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Model: Mondeo Titanium S
Silnik: 2.0 Tdci 227KM/473Nm
Rocznik: 2014
Postów: 149
|
![]()
Ile c.a. trwa cały proces?
Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,345
|
![]()
25 minut i 1/4 baku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 03-07-2016
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Model: Mondeo Titanium S
Silnik: 2.0 Tdci 227KM/473Nm
Rocznik: 2014
Postów: 149
|
![]()
Wymiana oleju potem jest konieczna?
Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,345
|
![]()
Nie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
ford::average
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 25-06-2012
Skąd: Mrągowo
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 2.0 DW10C
Rocznik: 2014
Postów: 98
|
![]()
Bump: [QUOTE=Mariusz.S;3357541][QUOTE=poliocertes;3357470]Soot wyzerowałem I auto nie sieje błędami. Dziś chcę spróbować statycznie wypalić.
Zaraz zaraz, w Forscanie wyzerowałeś zarejestrowane wartości filtra cząstek stałych ? A po tym chcesz puścić wypalanie statyczne tak? Przecież program ostrzega aby po resecie DPF nie wykonywać wypalania statycznego, można uszkodzić wkład katalityczny. Żebyś sobie biedy nie narobił. |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 03-07-2016
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Model: Mondeo Titanium S
Silnik: 2.0 Tdci 227KM/473Nm
Rocznik: 2014
Postów: 149
|
![]()
Co zatem dalej robić?
Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
ford::average
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 25-06-2012
Skąd: Mrągowo
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 2.0 DW10C
Rocznik: 2014
Postów: 98
|
![]()
Chcesz sprawdzić zawór par paliwa tak?
1. Zmierz oporność świecy żarowej, podają że ma być 1.1 Om, u mnie jest 0.8 Om. 2. Sprawdź drożność zaworu, zaopatrz się w strzykawkę i wąż igielitowy. Podłącz się do przewodu paliwa i sprawdzaj czy jest przejście. Przy okazji porządnie zmocz nakrętkę zaworu i świecę żarową środkiem penetrującym, bo i tak chyba będziesz musiał w końcu go wyjąć. Ostatnio edytowane przez Mariusz.S ; 22-07-2021 o 17:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
dpf , dymi , egr |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|