![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::specialist
![]() Imię: Włodek
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2007
Postów: 806
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
![]() Cytat:
Ten akumulator co masz naładuj zwykłym prostownikiem do 16.5v i wtedy oceń jego kondycję. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-03-2010
Skąd: lublin
Model: Focus Kombi Red Edition / Lexus CT200h
Silnik: 1,5eb@heko / mambodżambo
Rocznik: 2017/2018
Postów: 190
|
![]()
OK. Auto odpięte z ładowania. Trasa ~170kmh. Po 4h postoju wciąż ciężko palił. Kupiłem nowy.
Pytanko jeszcze o ładowanie w foce. Przy wymianie aku okazało się, że ładowanie <14v. Standard dla fokusa czy przy <40kkm jeszcze alternator? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,208
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,208
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-03-2010
Skąd: lublin
Model: Focus Kombi Red Edition / Lexus CT200h
Silnik: 1,5eb@heko / mambodżambo
Rocznik: 2017/2018
Postów: 190
|
![]()
Ok nie doczytałem. Jeżdżę na nowym Aku i wszystko jest okej. Czy robić ta procedurę teraz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,208
|
![]()
O ile reset BMS nie był robiony na pewno nie zaszkodzi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,637
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-06-2009
Skąd: Poznań
Model: Focus III FL
Silnik: 1,0EB 125KM
Rocznik: 2015
Postów: 851
|
![]()
Ja bym zrobił, bo jednak komputer zapisuje sobie że ma nowy aku, a nie kilkuletni i w jakichś algorytmach może to mieć znaczenie. Chociaż oczywiście może też nie mieć. Ale lepiej przekłamać o 2 miesiące niż kilka lat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|