![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-10-2022
Model: Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 2
|
![]()
Witam,
planuję zakup Forda Focusa z 2008 roku i chciałem zapytać czy korozja widoczna na podwoziu na załączonych zdjęciach jest dużym zagrożeniem (wygląda to chyba średnio, ale w sumie samochód z 2008 roku, więc ma prawo). A może to temat bardziej dla jakiegoś mechanika/diagnosty? Z góry dzięki za pomoc 🙂 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 30-07-2022
Skąd: Łódź
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 100 KM
Rocznik: 2006
Postów: 62
|
![]()
Jak na focusa z 2008 jeżdżącego u nas zimą to wygląda na zadbany i detailingowany od spodu. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Obejrzyj przede wszystkim podłogę, progi i podłużnice. Progi pod plastikowymi nakładkami szczególnie uważnie. Skupiłeś się na wydechu i tylnej belce. Powiedzmy szczerze, że piękna nie jest, ale to na tyle gruba blacha, że szybko się nie podziurawi. Wygląda na powierzchowną korozję, ale ze zdjęć dużo się nie wywróży. Kusi żeby ją wypiaskować i pomalować proszkowo, natomiast przy tej wartości auta nie wiem czy Ci się chce w to bawić. W razie jakby zgniła kiedyś, używka w dobrym stanie jest za 300-400 zł. No i przy ewentualnym demontażu tylnego zawieszenia to raczej ze szlifierką trzeba wchodzić. Ze zdjęć podłoga wygląda zdrowo jak na swój wiek. Warto przyjrzeć się takim ogniskom jak to, które zaznaczyłem. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 03-10-2022
Model: Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 2
|
![]()
Dzięki za odpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam jeszcze zdjęcia z załącznika. Ogólnie też mi się wydaje, że na ten wiek tragedii nie ma i do celu powinien dowieźć. Interesuje mnie też ta korozja na śrubie przy siedzeniu kierowcy. Ostatnio edytowane przez lukasz99981 ; 03-10-2022 o 22:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,624
|
![]()
Jak zaczniesz robić to się przerazisz.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]()
Wizualnie jak na samochód 14-letni to stan na bd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 30-07-2022
Skąd: Łódź
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 100 KM
Rocznik: 2006
Postów: 62
|
![]() Cytat:
Poza tym, jak kolega napisał, bardzo dobry stan. Trudno taki znaleźć w tych rocznikach. Ostatnio edytowane przez michadr ; 04-10-2022 o 18:07 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|